سیاست

آزمون وفاق؛ مجلس و دولت در کنار هم

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، امروز چهارشنبه – ۳۱ مردادماه – در پنجمین روز و دهمین جلسه صحن علنی مجلس شورای اسلامی، بررسی صلاحیت، برنامه‌ها و اهداف وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم دقایقی قبل به ریاست محمدباقرقالیباف و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد.

در ۹ جلسه گذشته، وزیران پشنهادی دولت چهاردهم در صحن مجلس حاضر شده و دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را برای پیشبرد اهداف کشور طبق وزارتخانه در حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اعلام کردند.

همچنین نمایندگان موافق و مخالف وزیران پیشنهادی در این پنج روز نظرات خود را درباره آنها بر اساس وقت تعیین شده مطرح کردند.

هرچند که سید عباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بدون داشتن مخالف برنامه‌های خود را برای نمایندگان تشریح کردند.

عصر امروز و از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در حالی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برای خبرنگاران باز شد که دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران پیش از ما وارد صحن علنی شده بود و نمایندگان خوش و بش با رئیس جمهور را به دور از لنز دوربین‌های عکاسی و چشمان خبرنگاران انجام داده بودند.

محمدباقرقالیباف در ابتدا به رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزرای پیشنهادی خیر مقدم گفت و از دکتر مسعود پزشکیان دعوت کرد برای دفاع از کابینه در پشت تریبون مجلس حاضر شود.

ادامه دارد…

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا