کتاب و ادبیات

آغاز به کار مدرسه تابستانی آموزش زبان فارسی با هوش مصنوعی

تهران-ایرنا- مدرسه تابستانی آموزش زبان فارسی با هوش مصنوعی در بنیاد سعدی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بنیاد سعدی، رئیس بنیاد سعدی ضمن حضور در اولین کلاس آموزش زبان فارسی با هوش مصنوعی، ضمن تشکر از همکاران معاون آموزشی و پژوهشی این بنیاد، سخنان کوتاهی ایراد کرد. مبانی برگزاری این دوره گفت: توجه به این موضوع هوش مصنوعی و برگزاری این دوره نشان می دهد که افق جدیدی در بنیاد سعدی گشوده شده و به فناوری های نوین ارتباطی برای آموزش زبان فارسی توجه شده است که برای این منظور من از همکارانم در معاونت آموزشی و پژوهشی تشکر می کنم.

غلامعلی حداد عادل وی افزود: باید از استقبال از این دوره ابراز خوشحالی کنم که این نشان از اعتماد به بنیاد سعدی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: جمهوری اسلامی به حوزه هوش مصنوعی توجه جدی دارد که در این راستا در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، تشکیل سازمان ملی صنایع مصنوعی را مطرح کرد. اطلاعات تایید شد.

شروع مدرسه تابستانی آموزش زبان با هوش مصنوعی

سرفصل های آموزشی این دوره عبارتند از: مبانی هوش مصنوعی، مهندسی سوالات آموزشی با هوش مصنوعی، تولید محتوای صوتی و تصویری با هوش مصنوعی، نرم افزار آموزش زبان و زبان فارسی توسط هوش مصنوعی و معرفی و آشنایی با نمونه های موجود، تولید و ویرایش آموزشی. ویدئو با هوش مصنوعی، تست و اندازه گیری با هوش مصنوعی، طراحی فعالیت های آموزشی با هوش مصنوعی و تولید محتوای چند رسانه ای و فایل های ارائه با هوش مصنوعی.

علاقه مندان به زبان و ادبیات فارسی و هوش مصنوعی از شهرهای مختلف ایران ثبت نام کرده و در این دوره آموزشی شرکت کرده اند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا