موسیقی

ارکستر صداوسیما در «تکیه ملت» کنسرت رایگان برگزار می‌کند

به گزارش خبرنگار آرتونلاین، همزمان با آغاز سوگواره هنری آیینی «تکیه ملت»، پروژه اجرای موسیقی توسط ارکستر سمفونیک و گروه سازمان صدا و سیما به صورت رایگان در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می شود. .

در این ویژه برنامه موسیقایی که در کنار سایر فعالیت های فرهنگی هنری تقدیم مخاطبان می شود، حسین شریفی رهبر ارکستر و سالار عقیلی به عنوان خواننده حضور دارند.

مسابقه هنری و آیینی پسران و دختران به میزبانی محسن عراقی، پخش زنده رادیو اربعین، پخش برنامه تلویزیونی از شبکه تهران، نمایشگاه و دسته های پذیرایی از دیگر برنامه هایی است که در «تکیه» تقدیم مخاطبان می شود. برنامه ملت». .

سوگواره هنری آیینی «تیکیه ملت» در قالب مراسم مردمی «آرمان» با شعار «آرمان شهر من» تقدیم مخاطبان شده است.

جزئیات تکمیلی این پروژه عبارتند از:

بر اساس طرح شهرداری تهران و چشم انداز ترسیم شده «تهران الگوی کلان شهر جهان اسلام» برای ایجاد نشاط اجتماعی، افزایش مشارکت عمومی، استعدادیابی، احیای حس شهروندی و تغییر فضای زندگی شهری با یک ایرانی. – رویکرد اسلامی، سلسله جشنواره های آیینی (قرآن، نهج البلاغه، نماز و نماز) و فرهنگی-هنری (فیلم، نمایش، ترانه و موسیقی، شعر و ادبیات) با رویکرد تلفیق سیاست های فرهنگی- اجتماعی و هدف گذاری موضوعات جشنواره تا بر اساس محله در ذهن مخاطب باقی بماند. زیر نظر معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می شود.

سوگواره هنری آیینی «تکیه ملت» از شنبه ۲۲ مرداد لغایت جمعه ۵ مرداد در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران آغاز شد و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت رایگان این نمایش به سایت این رویداد مراجعه کنند.

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا