موسیقی

از همه هنرمندان دعوت می کنم، ترور اسماعیل هنیفه را محکوم کنند



گروه موسیقی هنر ایران محمد گلریز با نام اصلی محمد گلپایگانی خواننده سرشناس موسیقی پاپ و سنتی ایران در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین ضمن ابراز تاسف از درگذشت اسماعیل حنیفه رهبر حماس. ، گفت: من هم مثل همه مردم انقلابی و آزاده ایران هستم. برای شهادت اسماعیل حنیفه متاسفم. این جنایت نشان دهنده درماندگی رژیم صهیونیستی است. رژیم کودک کشی که در میدان نبرد با نیروهای مقاومت شکست خورده و برای جبران ذلت خود دست به هر جنایتی می زند.

وی در ادامه افزود: همه اینها نشان دهنده عجز و ناتوانی این رژیم است و سعی دارد با این ترورهای کور ناکامی های خود را توجیه کند. جبهه مقاومت فقط برای رضای خدا و حق مردم مظلوم وارد میدان مبارزه شده است و این ترورها کوچکترین تردیدی در آنها ایجاد نخواهد کرد.

این خواننده موسیقی سنتی با اشاره به اهمیت ابعاد سیاسی داستان گفت: از آنجایی که این ترور در کشور دیگری انجام شده است، در بعد بین المللی به شدت مورد توجه سیاسی قرار می گیرد و ترور یک شخصیت سیاسی در کشوری دیگر. احساس ناامنی است در جهان القا می کند. ترس از اینکه مقامات سیاسی هر کشوری در سفرهای سیاسی ترور شوند. اگرچه این موضوع از سوی جامعه جهانی محکوم است و هدف این رژیم سوال مهمی است.

گلریز ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی در فلاکت افتاده و به جایی رسیده است که تلاش می کند قدرت خود را به جهانیان ثابت کند. من به عنوان عضو کوچکی از جامعه هنری موضوع را محکوم می کنم و از همه هنرمندان دعوت می کنم به میدان بیایند و این موضوع را محکوم کنند و از مردم مظلوم و مظلوم حمایت کنند.

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا