سیاست

اعلام آمادگی فرهنگستان علوم برای تحقق اهداف دولت چهاردهم

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، «محمدرضا مخبردزفولی» در پیام تبریک به رئیس جمهوری منتخب، «مسعود پزشکیان» گفت: در این چند روز به فضل الهی و همت بلند ملت شریف، فهیم و بزرگ میهن عزیزمان ایران، شاهد انتخاباتی پر شور و عزت‌آفرین بودیم. کسب رأی اعتماد مردم توسط جنابعالی در این حماسه شکوهمند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نشان از هوشیاری و عزم هم‌وطنان خیراندیش‌مان در صیانت از کیان جمهوری اسلام ایران‌ دارد. اینجانب این افتخار خدمت خداپسندانه را که نصیبتان شده است، صمیمانه به جنابعالی تبریک و از خداوند متعال برایتان عزت، سلامتی و توفیقات بیش از پیش مسئلت دارم.
جلوه‌های زیبای حضور اقشار متنوع مردم شریف و نجیب‌مان در انتخابات توأم با حس حق‌شناسی در ارائه خدمات صادقانه توسط فرهیخته ارجمندی چون حضرتعالی در جایگاه ریاست جمهوری یقینا موجب رشد و اعتلای بیش از پیش کشور عزیزمان ایران خواهد شد.
فرهنگستان علوم مجددا ضمن تبریک صمیمانه و آرزوی موفقیت و سربلندی برای جنابعالی، آمادگی خود برای کمک به تحقق اهداف دولت چهاردهم را اعلام می‌دارد و به فضل خدا و تدبیر حضرتعالی انشاءالله شاهد نقش‌آفرینی مؤثّر این نهاد موقر علمی در حوزه‌های علم و دانش کشور باشیم.

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا