موسیقی

اعلام جزییات بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر



به گزارش هنرآنلاین، چهلمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده موسیقی دانان ایرانی، اعتلای هنر موسیقی و ارتقای سطح ذوق و فرهنگ شنوایی مخاطبان، اهتمام به هویت ملی مبتنی بر دین و مذهب برگزار می شود. آموزه های ایرانی، تقویت و حمایت از هنر خلاق. ویژه ایده ها و اجراهای صدا و موسیقی نسل جوان و همچنین شناسایی و تثبیت فرم و محتوای کیفی برای انواع موسیقی با موضوع و محوریت آشتی ملی از 23 تا 29 بهمن ماه 1403 برگزار می شود. .

فراخوان بخش رقابتی چهلمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در قالب آلبوم های گفتاری و بی کلام در موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی، تلفیقی، پاپ، ارکستر ایرانی، کودک و نوجوان، موسیقی فیلم، کتاب موسیقی، پایان نامه و رساله ، جایزه اجرای صحنه و جوایز آهنگسازی، تک آهنگ منتشر شد.

علاقه مندان می توانند از روز سه شنبه 10 آبان لغایت پنجشنبه 24 آذر 1403 به سایت جشنواره به نشانی www.fajrmusicfestival.com مراجعه و مراحل ثبت نام خود را در سامانه «باماک» تکمیل کنند.

چهلمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر زیر نظر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همت انجمن موسیقی ایران به دبیری رضا مهدوی از 23 تا 29 سال جاری به صورت رقابتی (جایزه باربد) و بخش های غیر رقابتی همزمان در تهران و سایر استان ها. جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، موسیقی فیلم، آهنگسازی، اجرای صحنه، تک آهنگ و نشست های پژوهشی از دیگر برنامه های این دوره از جشنواره خواهد بود.

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا