موسیقی

اعلام جزییات برگزاری ششمین جشنواره موسیقی امیرجاهد



مهدی مساح بیدگلی دبیر اجرایی جشنواره ملی موسیقی امیرجاهد با اشاره به روند شکل گیری جشنواره ملی موسیقی امیرجاهد گفت: هنرمندان سراسر کشور آثار خود را به دبیرخانه های این جشنواره ارسال کرده اند که امسال ششمین دوره آن برگزار می شود و این عزیزان آنها قرار است در نیمه دوم شهریور اجرا کنند. مسابقه برج آزادی تهران

بیدقلی درباره تاریخچه این جشنواره گفت: این جشنواره در سال 1393 با همکاری خانه موزه و خانه موسیقی ایران شکل گرفت و یکی از ده ها پروژه در حوزه موسیقی بین این دو نهاد بود که خوشبختانه تاکنون با موفقیت انجام شده و اثرات قابل توجهی داشته است.

وی افزود: اولین دوره این جشنواره فقط در استان تهران برگزار شد که با استقبال خوبی مواجه شد و از دومین سال برگزاری تصمیم بر آن شد که به صورت سراسری و ملی برگزار شود. از ویژگی های این جشنواره عدم محدودیت در حضور سازها و ژانرهای مختلف موسیقی است و هنرمندان در هر سنی می توانند در جشنواره شرکت کنند و با توجه به گروه سنی خود توسط هیئت داوران مورد ارزیابی قرار می گیرند.

بیدقلی درباره مهلت ثبت نام توضیح داد: با توجه به اینکه مهلت ثبت نام در این دوره از جشنواره یک بار تمدید شد و مسابقه دعوت شدگان به مرحله نهایی باید در شهریورماه برگزار شود، امکان تمدید مجدد آن وجود نداشت و آخرین مهلت به ارسال مدارک لازم به دبیرخانه جشنواره 10 مردادماه برگزار می شود و اسامی هیات داوران به زودی توسط حمیدرضا عاطفی دبیر هنری جشنواره اعلام می شود.

علاقه مندان برای شرکت در جشنواره می توانند آیین نامه و فرم های ثبت نام را از طریق سایت خانه موزه به نشانی دریافت کنند

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا