موسیقی

اعلام جزییات پروژه موسیقایی «انسان»/ رویارویی با هوش مصنوعی



به گزارش هنرآنلاین، «مرد» عنوان یکی از جدیدترین مجموعه های موسیقی منتشر شده در مراحل تولید و عرضه محصولات موسیقایی به آهنگسازی و تنظیم بهنام جهانبیگلو است که طی روزهای گذشته توسط گروه موسیقی تقدیم مخاطبان می شود. ترنوش به سبک موسیقی تلفیقی. .

در توضیحات تکمیلی پروژه موسیقایی «انسان» آمده است:

«آلبوم انسان تقابل با حضور و فعالیت هوش مصنوعی در عرصه‌های کاملاً انسانی مانند هنر است؛ در اینجا به جای هوش مصنوعی، انسان درگیر است. انسان به عنوان کامل‌ترین و پیچیده‌ترین موجودی که تا به امروز می‌شناسیم.

در این آلبوم با تلفیق سازهای تار، سنتور، عود، کمانچه، قانون، نی، تنبور، تمبک و طبل سعی بر ایجاد صدایی متفاوت، حس و حال تازه ای از ارکستر ایرانی است. حسی که از یک ارکستر سنتی معمولی ایرانی انتظار نمی رود».

گروه «ترنوش» یک گروه موسیقی تلفیقی ایرانی است که تلفیق آن نه در تنظیم سازها در کنار هم، بلکه در حرکت ملودی ها، هارمونی ها و استفاده های خلاقانه و جدید از سازهای سنتی و ملی ایرانی در موسیقی آن شکل گرفته است. در این میان موسیقی این گروه بی کلام و اساساً شبیه موسیقی فیلم (اما ریتمیک تر) و برای تصویر بسیار مطلوب است. آهنگ ها نیز به گونه ای تنظیم شده بودند که فضایی متنوع و هیجان انگیز را در اجراهای زنده و کنسرت های بزرگ ایجاد کنند.

ترانه‌های ترنوش قابلیت تلفیق با سازهای ملی دیگر کشورها و فرهنگ‌ها را در اجراهای زنده دارند.

این گروه موسیقی آلبومی به نام ترنوش منتشر کرده است و آلبوم اسان دومین مجموعه رسمی این گروه موسیقی است.

عادل کریم زاده نوازنده تار، علیرضا حاج علی شیر نوازنده سنتور، امیر مظاهری نوازنده کمانچه، امین رحیمی نوازنده نی، سیاوش عبدی نوازنده سازهای ایرانی، یاسمن نجم الدین نوازنده قانون، بهراد آذرگان نوازنده طبل، سوگلنو کریمی نوازنده ساز. ، امیرمهدی مقدم عود می نوازد. صدابرداری و میکس محسن جلیلی از جمله هنرمندانی هستند که به عنوان نوازنده در این پروژه موسیقایی حضور دارند.

اطلاعات تکمیلی در مورد تاریخ انتشار و مراسم رونمایی از این پروژه موسیقایی طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا