موسیقی

اقبال از یک خواننده جوان/شگفتی مشترک بابک زرین و منصوری



به گزارش هنرآنلاین، محمدرضا منصوری خواننده جوان موسیقی ایرانی شامگاه پنجشنبه بیست و ششم مهرماه در دو نوبت هجدهم و ۲۱/۱۸ در حالی که سالن پر بود در برج میلاد تهران به روی صحنه رفت. افراد در هر دو جلسه

از قطعات بابک زرین و زنده یاد همایون خرم می توان به «ای عشق»، «بی ادعا»، «دکتر عشق»، «درد من همین است»، «از من بگذر»، «نیمه شعبان»، «مادر عقل»، «عشق» اشاره کرد. ادامه دارد، «بانوی باران»، «شهرآقاگین»، «در میان گلها»، «عشق و گناه»، «ای گل» اجرا شدند.

منصوری 1

دو قطعه بی کلام «تالو» و «تو که تمام دنیامی» از آثار بابک زرین نیز بدون کلام توسط ارکستر نوای آفتاب به رهبری امین سالمی اجرا شد و با استقبال تماشاگران مواجه شد. تمامی قطعات کنسرت به صورت ویدئو وال با تصاویر و متن روی صحنه و ویدئو وال در دو طرف سالن پخش شد.

از مهمانان این دو سانس کنسرت می توان به دکتر رضا مهدوی دبیر جشنواره موسیقی فجر، احمدرضا اسعدی، بابک شهرکی، سید جواد هاشمی، ایرج نوذری، رامین راستاد، عماد آرام، محسن قصابیان، سیاوش چراغی پور، سینما و هنرمندان تلویزیون و… کردند

امین سالمی در بخشی از این کنسرت با تشکر از حضور مردم در این کنسرت گفت: محمدرضا منصوری 33 ساله در تمرینات و اجراهای یک ماه گذشته بسیار حرفه ای تر، ماهرتر و ماهرتر از بسیاری از هنرمندانی بود که بیشتر حضور داشتند. تجربه و با هم کار کردند ما این کار را کردیم من می خواهم رسانه هایی که در سالن حضور دارند منصفانه درباره آقای منصوری و عملکرد ایشان قضاوت کنند و می خواهم از ایشان دفاع کامل کنم و بگویم که من بیست و پنج سال است که در عرصه موسیقی حرفه ای هستم و جرات دارم. می گویند منصوری یکی از حرفه ای ترین و تواناترین هاست. و او بهترین همکار من بود. اگر بخواهد با او ادامه می دهیم.

منصوری ۲

بابک زرین نیز پشت تریبون قرار گرفت و با تشکر از گروه نوازندگان و سرپرست ارکستر که نزدیک به چهار ماه است در این کار حضور دارند، گفت: به این جشنواره موسیقی و آواز سالم خوش آمدید، امیدوارم چنین برنامه هایی توسط خوانندگان و هنرمندان برگزار شود. بزرگتر خواهد بود. ما هم در این مملکت بیشتر می خواهیم و از کسانی مثل محمدرضا منصوری خواننده و دیگر تیم اجرایی جابر مجدی و علی پوررجب که شبانه روز زحمت کشیدند تشکر می کنیم.

سپس سالمی پیشنهاد داد که قطعه ای به عنوان هدیه که جزو رپرتوار اجرا نبود، با خوانندگی محمدرضا منصوری و اجرای پیانو بابک زرین برای مخاطبان اجرا شود و این کار در هر دو اجرا در کمال تعجب انجام شد. در قسمت هایی از این اجرا منصوری بدون میکروفون و با صدای خود برای حضار اجرا کرد.

در پایان این کنسرت قطعه «سرزمین عاشقان» تقدیم به مردم ایران اجرا شد. کنسرت محمدرضا منصوری در آستانه تمدید و برنامه ریزی برای اجرا در خارج از کشور و شهرهای دیگر است.

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا