وب گردی

انتخاب گروه «تدبیر پرداز» به‌عنوان شرکت نرم‌افزاری برتر در بازار سرمایه

گروه کامپیوتری تدبیر پرداز در بیست و هشتمین روز ملی صنعت و معدن به عنوان رتبه برتر و واحد نمونه در زمینه تولید نرم افزار بازار سرمایه معرفی شد و هانی شهری مدیرعامل شرکت گروه کامپیوتری تدبیر پرداز به مناسبت روز ملی صنعت و معدن از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت. تندیس طلایی  را دریافت کرد.

بیست و هشتمین سالگرد ملی صنعت و معدن یکشنبه 19 تیرماه با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، صمد حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، قاسم نود فراهانی برگزار شد. ، دبیر و نماینده وزیر صمت در هیات اتاق های بازرگانی ایران، فرشاد مقیمی، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، محمدرضا متقی نیا، رئیس هیات مدیره توسعه و نوسازی معادن و معدنی سازمان صنایع ایران (ایمیدرو)، بابک احمدی، رئیس سازمان توسعه صنایع ایران (ایمیدرو) و فعالان صنعتی کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

شرکت تدبیر پرداز، فعال در صنعت نرم‌افزار، در سال ۱۳۷۹ با هدف فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات و تولید نرم‌افزارهای تخصصی بورس و بازار سرمایه تأسیس شده است و هم‌اکنون عمده سامانه‌های معاملاتی و سامانه‌های مدیریت دارایی مورد نیاز نهادهای مالی بازار سرمایه را ارائه می‌دهد.

در حال حاضر 53 شرکت کارگزاری (معادل حدود 45 درصد از کل کارگزاری های بازار سرمایه) و 170 صندوق سرمایه گذاری (معادل حدود 40 درصد از کل صندوق های سرمایه گذاری فعال در بازار سرمایه) از سامانه ها و خدمات شرکت تدبیر پرداز استفاده می کنند.

این شرکت اولین تولیدکننده سامانه معاملات برخط در بازار سرمایه ایران و اولین ارائه‌دهنده سامانه جامع راهکار بانکی (به‌عنوان پلفرم ارتباطی خدمات بازار پول با بازار سرمایه) بوده است و همواره تلاش کرده که در عرصه تولید سامانه های معاملاتی نوآور و پیشگام باشد.

یکی از محصولات جدید این شرکت «سامانه معاملاتی کمان» است که نسل جدیدی از سامانه معاملات اوراق بهادار محسوب می شود و تجربه کاربری بسیار بهینه ای را برای فعالان بازار ایجاد می کند. سرمایه گذاران بورسی می توانند برای بهره مندی از این ابزار نوین معاملاتی در معاملات خود و افزایش هوشمندی معاملات خود، دسترسی به «سامانه معاملات کمان» را از کارگزار خود درخواست کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا