موبایل و تبلت

اپلیکیشن های سلامت و تناسب اندام گوشی + برنامه های تناسب اندام

برنامه های تناسب اندام گوشی برای مدیریت و توانمندسازی بیشتر کاربران موبایل و تبلت طراحی شده است تا تجربه کاربری دلپذیری را به آنها ارائه دهد. شاید فکر کنید که از گوشی شما فقط برای برقراری تماس، ارسال پیام یا اسکرول در شبکه های اجتماعی استفاده می شود، اما سخت در اشتباهید! این ابزار کوچک که در جیب شما جای می گیرد مزایای بسیار دیگری نیز دارد.

Strava یکی از بهترین برنامه های تناسب اندام برای گوشی ها است

این برنامه چند منظوره پاسخگوی نیازهای کاربران اندروید و iOS برای تناسب اندام است. دوچرخه سواران حرفه ای و همچنین دوندگان و شناگران می توانند به راحتی با این اپلیکیشن ارتباط برقرار کنند.

ثبت فعالیت های بدنی، سرعت، ارتفاع، نمایش فواصل مکانی، میزان تقریبی کالری سوزانده شده از مواردی است که این برنامه بر آن نظارت دارد. چالش هایی نیز در این برنامه برای افزایش انگیزه کاربران تعریف شده است. برخی از ویژگی های این اپلیکیشن پرداخت درون برنامه ای است اما به طور کلی استفاده از این اپلیکیشن رایگان است.

اگر به دنبال فعالیت های حرفه ای مانند وزنه برداری، بدنسازی و … هستید، پیشنهاد می شود از سایر اپلیکیشن های موجود استفاده کنید.

اپلیکیشن Strava یکی از بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام روی گوشی است

JEFIT برنامه ای برای مدیریت تمرینات بدنسازی است

این برنامه مانند برخی است برنامه های تناسب اندام گوشیورزش شما را مدیریت می کند. برنامه ها و تمرین های مختلفی به صورت پیش فرض در این اپلیکیشن موجود است که می توانید با توجه به نیاز خود آن ها را سفارشی کنید و پیشرفت خود را به مرور زمان زیر نظر بگیرید. این برنامه برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است.

همچنین لازم به ذکر است که این برنامه از طریق وب نیز در دسترس است. تایمرهای مختلف، ثبت سایز بدن و برنامه ریز ورزشی از ویژگی های جذاب این اپلیکیشن هستند که با ظاهری زیبا طراحی شده اند. علاوه بر این، از طریق این برنامه می توانید به سایر کاربران این اپلیکیشن بپیوندید و پیشرفت خود را به اشتراک بگذارید.

محیط JEFIT یکی از محبوب ترین برنامه های تناسب اندام گوشی است

یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های تناسب اندام گوشی، Nike Training Club نام دارد

برنامه پیش رو یکی از شناخته شده ترین برنامه هاست برنامه های تناسب اندام گوشی اندروید و iOS وجود دارد. نزدیک به 185 مدل تمرینات قدرتی، مقاومتی، یوگا و تحرکی در این اپلیکیشن وجود دارد که طیف وسیعی از نیازهای ورزشی کاربران را برطرف می کند.

این برنامه قابلیت برنامه ریزی ورزشی بر اساس اهداف شما را دارد که یکی از نکات جالب توجه است. همچنین به شما این امکان را می دهد که برنامه تمرینی خود را با توجه به تجهیزات موجود و تعداد جلسات هفتگی مورد نیاز خود تنظیم کنید. باید بدانید که این برنامه آموزشی ویدیویی هر تمرینی را برای سهولت کار در اختیار شما قرار می دهد.

محیط برنامه Nike Training Club

مدیریت تغذیه با اپلیکیشن MyFitnessPal

یکی از بهترین اقدامات برای رسیدن به وزن مناسب استفاده است برنامه های تناسب اندام تلفنی مثل MyFitnessPal است. این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است. این اپلیکیشن میزان کالری مصرفی کاربر را پردازش و نظارت می کند و مقدار مناسب را برای وعده های غذایی مختلف نمایش می دهد. اگرچه این برنامه کاربردهای دیگری مانند نظارت بر ورزش، تایمر ورزشی، گام شمار و … دارد، اما در اصل به عنوان یک برنامه کالری شماری شناخته می شود.

یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های تناسب اندام گوشی به نام MyFitnessPal

اپلیکیشن Daily Workouts Fitness Trainer یکی از برنامه های رایگان بدنسازی تلفنی است

شاید اولین ویژگی چشمگیر این برنامه در نگاه اول رایگان بودن آن باشد، اما با نگاهی عمیق تر می توان به ویژگی های مثبت این برنامه بیشتر پی برد. این برنامه برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS قابل استفاده است. دارای آموزش های تصویری 5 تا 30 دقیقه ای است که برای تمرکز بر روی قسمت های مختلف بدن مانند بازوها، شکم و … طراحی شده است. .

یکی از مقرون به صرفه ترین برنامه های تناسب اندام گوشی

Sworkit برای مبتدیان بهترین است

این اپلیکیشن یکی از انعطاف پذیرترین هاست برنامه های تناسب اندام گوشی بر روی هر دو پلتفرم اندروید و iOS قابل اجرا است. فقط هدف خود را انتخاب کنید: تمرینات قدرتی، ایروبیک، یوگا یا حرکات کششی. زمانی را که می خواهید تمرینات را انجام دهید وارد کنید تا اپلیکیشن یک برنامه جامع برای شما طراحی کند. یکی از ویژگی های جذاب این برنامه این است که می توانید به صورت خصوصی با مربیان این برنامه مکاتبه کرده و سوالات خود را مطرح کنید. اگر می خواهید از تمام امکانات برنامه استفاده کنید باید 10 دلار در ماه بپردازید.

برنامه sworkit برای تناسب اندام

The 7 Minute Workout یکی از سری اپلیکیشن های تناسب اندام گوشی برای افرادی است که مشکل کمبود وقت دارند!

این اپلیکیشن برای کارمندان، افرادی که مدام در سفر هستند، مادران خانه نشین و افرادی که زمان کافی برای ورزش در طول روز ندارند، به شدت توصیه می شود. ظاهر این برنامه ساده و کاربر پسند است. در صفحه اصلی 3 مدل برنامه برای کاربر نمایش داده می شود: تمرینات پایه، هفت دقیقه تمرین با تمرکز بر عضلات شکم و هفت دقیقه تمرین سنگین. این اپلیکیشن هم برای کاربران اندروید و هم برای iOS در دسترس است.

برنامه تمرین 7 دقیقه ای
برای دانلود برنامه های اندروید می توانید از گوگل پلی استفاده کنید. اگر با گوگل پلی آشنایی ندارید می توانید به مقاله گوگل پلی چیست مراجعه کنید؟ خواندن.

اپلیکیشن Fooducate یک برنامه منحصر به فرد برای داشتن یک رژیم غذایی سالم با کالری کافی است

یکی دیگر از برنامه های تناسب اندام گوشیFooducate یک کالری شمار است که میزان کالری موجود در غذا و همچنین کالری مورد نیاز بدن را به شما نشان می دهد. یکی از مزیت های مهم آن قابلیت اجرا بر روی دو پلتفرم اندروید و iOS است. این برنامه اولین بار در سال 2010 معرفی شد و به دلیل داشتن بارکدخوان به سرعت محبوب شد.

یکی از ویژگی های مهم این برنامه آنالیز میزان ویتامین ها، پروتئین، آهن و سایر مواد معدنی ضروری است که در صورت کمبود هر یک به شما هشدار می دهد. با کمک نمودارها و نمودارهای مختلف می توانید میزان غذای دریافتی را به صورت جداگانه مشاهده کنید و در صورت نیاز تغییراتی در عادات غذایی خود ایجاد کنید.

یکی از برنامه های تناسب اندام گوشی برای کالری شماری

یکی از بهترین برنامه های تناسب اندام گوشی برای اپل واچ به نام Zones for Training

این اپلیکیشن فقط بر روی پلتفرم iOS اجرا می شود. دانلود و سرویس اصلی رایگان است، اما باید 6 دلار در ماه برای اشتراک حرفه ای بپردازید. این اپلیکیشن ضربان قلب را با دقت بسیار بالا کنترل می کند و زمان استراحت و ورزش را ثبت می کند. همچنین قابلیت نمایش میزان چربی سوزی از ویژگی های بارز این برنامه می باشد. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن با اپل واچ کاملا سازگار بوده و در بین کاربران اپل محبوبیت دارد.

برنامه تناسب اندام برای اپل واچ

Shred برنامه ای برای افراد جدی و مصمم در مسیر تناسب اندام است

این اپلیکیشن یکی از معدود اپلیکیشن هاست برنامه های تناسب اندام گوشی او به طور جدی روی عضله سازی و تمرینات هوازی تمرکز کرده است. از جمله ویژگی های این برنامه علاوه بر عضله سازی حرفه ای، ارائه تمرینات خانگی برای آن دسته از افرادی است که نمی توانند به باشگاه بروند. فراموش نکنید که انجام این تمرینات به تجهیزاتی مانند دمبل و … نیاز دارد که این برنامه هم برای کاربران اندروید و هم برای iOS در دسترس است.

Shred یکی از بهترین برنامه های تناسب اندام برای گوشی ها است

اخرین حرف

برای رسیدن به تناسب اندام، اپلیکیشن های مختلفی برای پلتفرم های مختلف طراحی شده است تا مسیر را تا حد امکان برای کاربران آسان کند. برنامه های تناسب اندام گوشی مانند Shred، Fooducate و … کاملا خلاقانه برای این منظور ساخته شده اند. به اپلیکیشن های فوق که از گوگل پلی قابل دانلود هستند توجه کنید. اگر هنوز نمی دانید گوگل پلی چیست، به لینک زیر مراجعه کنید:

سوالات متداول:

1. بهترین برنامه تناسب اندام چیست؟

پاسخ دقیق به این سوال ممکن نیست زیرا اپلیکیشن های مختلف ویژگی های مفید مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهند. بهتر است با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود برنامه مناسب را انتخاب کنید.

2. آیا برنامه تناسب اندام کاملا رایگان وجود دارد؟

بله، برنامه FitOn کاملا رایگان است و حتی پرداخت درون برنامه ای ندارد.

خرید تجهیزات شبکه غیر فعال

منبع: وبسایت نت ران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا