موبایل و تبلت

اپل احتمالاً برای اولین بار مدل های آیفون پرو را در هند تولید خواهد کرد

اپل می خواهد با تولید مدل های آیفون پرو و ​​پرو مکس در هند، حضور خود را در این کشور گسترش دهد. اپل در سال 2017 با آیفون SE تولید آیفون را در هند آغاز کرد. از آن زمان، اپل به تدریج فعالیت های تولیدی خود را در کشور افزایش داد و مدل هایی مانند آیفون 13 و آیفون 14 را تولید کرد. اما این روند با آیفون 15 و آیفون 15 پلاس که از روز اول عرضه جهانی در هند تولید و به فروش رسیدند تغییر کرد.

ظاهرا اپل می خواهد مدل های آیفون 16 پرو و ​​پرو مکس را برای اولین بار در هند تولید کند.

طبق گزارش جدید MoneyControl، اپل می خواهد با تولید مدل های iPhone Pro و Pro Max در هند، حضور خود را در این کشور گسترش دهد.

به گزارش خبردون؛ اپل در سال 2017 با آیفون SE تولید آیفون را در هند آغاز کرد. از آن زمان اپل به تدریج فعالیت های تولیدی خود را در این کشور افزایش داد و مدل هایی مانند آیفون 13 و آیفون 14 را تولید کرد.

اگرچه تولید مدل های مذکور در هند چند ماه پس از عرضه جهانی آغاز شد. اما این روند با آیفون 15 و آیفون 15 پلاس که از روز اول عرضه جهانی در هند تولید و به فروش رسیدند تغییر کرد.

اپل احتمالاً برای اولین بار مدل های آیفون پرو را در هند تولید خواهد کرد

ظاهرا اپل می خواهد آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس را اواخر امسال در هند تولید کند. تولید مدل‌های مذکور توسط فاکسکان، شریک قدیمی اپل، در مرکز Sriprombudur در تامیل نادو مدیریت خواهد شد. این مرکز به زودی فرآیند معرفی محصول جدید (NPI) را آغاز کرده و تولید انبوه آن پس از معرفی رسمی آغاز خواهد شد.

این اقدام اپل بخشی از استراتژی گسترده‌تر کوپرتینو برای تنوع بخشیدن به زنجیره تامین و تقویت قابلیت‌های تولیدی خود در هند است. گفته می شود اپل می خواهد در چند سال آینده یک چهارم آیفون های خود را در هند تولید کند که از 14 درصد فعلی افزایش خواهد یافت. دولت هند به طور فعال مشوق هایی را برای جذب تولیدکنندگان بزرگ ارائه می دهد.

برای پاسخگویی به تقاضای بالای مورد انتظار برای سری آیفون 16، اپل سرمایه گذاری هنگفتی در تولید دارد و قصد دارد در سال 2024 حدود 90 میلیون گوشی تولید کند که 10 درصد بیشتر از سری آیفون 15 است.

گفته می شود اپل می خواهد در آینده مدل های آی پد و ایرپاد را در هند تولید کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا