کامپیوتر و نرم افزار

اکتیو کردن آفیس: آموزش 0 تا 100 کرک آفیس

آفیس یکی از پرکاربردترین مجموعه های نرم افزاری در جهان است و کمتر کسی را پیدا می کند که از کامپیوتر استفاده کند اما با آفیس آشنایی نداشته باشد. معروف ترین نرم افزارهای آفیس ورد، پاورپوینت و اکسل هستند که برای استفاده از این نرم افزارها نیاز به خرید لایسنس دارند، اما خرید لایسنس در ایران گران است و اکثر کاربران کامپیوتر توانایی پرداخت آن را ندارند. علاوه بر هزینه بالای مجوز فعال سازی آفیس، به دلیل تحریم ها امکان پرداخت هزینه تعیین شده وجود ندارد. به همین دلیل اکثر کاربران ایرانی به سمت استفاده از این مجموعه نرم افزاری می روند آفیس را فعال کنید با کرک اما کرک اداری این نرم افزار کمی متفاوت از نرم افزارهای دیگر است فعال کننده آفیس (یا همون Activator) انجام میشه. با نتران همراه باشید تا آفیس را فعال کنید و یاد بگیرید که چگونه این مجموعه محبوب و ضروری را با کرک فعال کنید.

فعال سازی و نحوه فعال سازی آفیس با برنامه فعال ساز

همانطور که گفته شد استفاده از نرم افزار آفیس به عبارتی دیگر آفیس را فعال کنید نیاز به لایسنس داره ولی با کرک این مجموعه میتونیم از نرم افزارش استفاده کنیم. زمانی که نرم افزار آفیس را نصب می کنید، پس از ورود به نرم افزار آن مانند ورد، پیامی را مشاهده می کنید که از شما می خواهد نرم افزار فعال یا فعال کنید. اگر روی گزینه فعال سازی کلیک کنید به صفحه خرید لایسنس هدایت می شوید. اما ما قصد خرید نداریم و می خواهیم این نرم افزار را کرک کنیم.

برای استفاده از نرم افزار آفیس باید لایسنس آن را بخریم اما با دفتر فعالمی توانید بدون پرداخت هزینه از آن استفاده کنید.

برای فعال سازی دفتر خود می توانید از نرم افزارهای مختلفی استفاده کنید. در لیست زیر معروف ترین نرم افزارها فعال کننده آفیس مشاهده می کنیم:

  • KMSAuto Lite
  • KMSAuto.Net
  • AAact
  • جعبه ابزار مایکروسافت
  • فعال سازی دیجیتال W10

ما بهترین نرم افزار را در این آموزش داریم فعال کننده آفیس یعنی ما از KMSAuto Lite استفاده می کنیم و آموزش خود را با این نرم افزار ادامه می دهیم.

آموزش فعال سازی آفیس با استفاده از نرم افزار فعال سازی آفیس KMSAuto Lite

دفتر فعال با این نرم افزار بسیار آسان است و تنها به چند کلیک نیاز دارد. این بخش را بخوانید و دستورالعمل ها و تصاویر را قدم به قدم دنبال کنید.

دانلود نرم افزار KMSAuto Lite

ابتدا نرم افزار KMSAuto Lite 1.5.6 را دانلود کنید. لینک دانلود این نرم افزار را در قسمت زیر قرار داده ایم که می توانید با خیال راحت دانلود کنید.

اگر نوع سیستم شما 32 بیتی بود و با نرم افزار فوق نتوانستید آفیس را فعال کنید، از KMSAuto Net استفاده کنید، نحوه کار با آن مشابه آموزشی است که قرار است داشته باشیم.

مراحل فعال سازی

فایل نرم افزار ممکن است توسط آنتی ویروس به عنوان یک فایل مخرب یا ویروس شناسایی شود. طبق تعریف ویروس، یک فایل کرک ویروس محسوب می شود. هدف از کرک فایل حذف اعتبار فایل و تغییر وضعیت رجیستری و کد مجوز دفتر رایگان این هست. به همین دلیل هنگام اجرای این فایل از آنتی ویروس پیغام خطا دریافت می کنیم یا خود فایل را پاک می کند.

در تمام مراحل آفیس را فعال کنید آنتی ویروس و فایروال ویندوز باید غیرفعال باشد. در غیر این صورت عملیات فعال سازی به درستی انجام نخواهد شد.

بنابراین بهترین کار این است که قبل از اجرای فایل، آنتی ویروس ویندوز را غیرفعال کنید. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، مقاله غیرفعال کردن آنتی ویروس ویندوز 10 به شما کمک می کند. نرم افزار را اجرا کنید. پس از اجرای نرم افزار، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد:

فعال سازی دفتر با فعال کننده دفتر نور kmsauto
شماره 1

در پنجره باز شده 2 گزینه را مشاهده خواهید کرد. بر روی گزینه Activate office کلیک کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه، متن این گزینه به “آیا مطمئن هستید” تغییر می کند و شمارش معکوس از 10 شروع می شود. برای کار دوباره روی این گزینه کلیک کنید. کرک اداری برای شروع

منتظر بمانید تا فرآیند فعال سازی کامل شود. پس از اتمام فعال سازی، پیام فعال سازی با موفقیت انجام شد می بینید که عملیات با موفقیت انجام شده است فعال سازی آفیس این هست.

پیام فعال سازی آفیس در فعال کننده آفیس
شماره 2

در صورت موفقیت آمیز بودن پیام فعال سازی آفیس اگر آن را ندیدید، بررسی کنید که آنتی ویروس و فایروال ویندوز شما خاموش باشد و دوباره مراحل فعال سازی را انجام دهید. کرک اداری این کار را انجام دهید همچنین ممکن است نرم افزار به شما پیامی بدهد مبنی بر اینکه یک کپی از کلید فعال سازی قبلاً نصب شده است. با این کار نسخه جدید جایگزین نسخه قبلی می شود. از شما می پرسد “آیا ادامه می دهید؟” قبل از تعویض در این صورت گزینه Yes را برای ادامه انتخاب کنید آفیس را فعال کنید با موفقیت انجام شود.

آموزش فعال سازی آفیس با استفاده از نرم افزار فعال سازی دفتر Microsoft Toolkit

استفاده از این نرم افزار کار سختی نیست و می توانید به سرعت آفیس را با آن فعال کنید.

نرم افزار Microsoft Toolkit را دانلود کنید

یکی دیگر از نرم افزارهای فعال سازی که کار با آن بسیار آسان است Microsoft Toolkit است که در این قسمت می خواهیم با آن کار کنیم. فعال کننده آفیس به آنها هم یاد بدهیم. این نرم افزار را از لینک زیر دانلود کنید.

مراحل فعال سازی

فایل نرم افزار ممکن است توسط آنتی ویروس به عنوان یک فایل مخرب یا ویروس شناسایی شود. طبق تعریف ویروس، یک فایل کرک ویروس محسوب می شود. هدف از فایل کرک حذف اعتبار فایل و تغییر وضعیت رجیستری است. به همین دلیل هنگام اجرای این فایل از آنتی ویروس پیغام خطا دریافت می کنیم یا خود فایل را پاک می کند. در تمام مراحل فعال سازی آفیس آنتی ویروس و فایروال ویندوز باید غیرفعال باشد. در غیر این صورت عملیات فعال سازی به درستی انجام نخواهد شد. برای این کار حتما معرفی و فعال سازی آنتی ویروس داخلی (ویندوز دیفندر) ویندوز 10 را مطالعه کنید، پس از نصب و اجرای نرم افزار بر روی آیکون آفیس کلیک کنید تا وارد قسمت Office Toolkit شوید.

آفیس را با مایکروسافت آفیس Activator Toolkit فعال کنید
شماره 3

در این قسمت تب Activation را انتخاب کنید.

بخش فعال سازی
شماره 4

در قسمت Tool گزینه AutoKMS را فعال کرده و روی گزینه سبز رنگ کلیک کنید EZ-Activator کلیک. سپس اجازه دهید نرم افزار کار خود را انجام دهد فعال سازی آفیس انجام دهید

مراحل فعال سازی
شماره 5

اگر همه چیز خوب پیش رفت، پس از چند ثانیه، اقدام کنید دفتر فعال انجام شد و نرم افزار پیغام AutoKMS was successfully installed را نشان می دهد. اکنون می توانید با خیال راحت و بدون مزاحمت از نرم افزارهای ورد، اکسل، پاورپوینت و … استفاده کنید.

پیام فعال سازی در Microsoft Toolkit Office activator
شماره 6

یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار فعال سازی ویندوز 10 می باشد برای آموزش فعال سازی ویندوز 10 مقاله تحصیلات ویندوز 10 فعال را بخوانید

چگونه آفیس را در ویندوز 10، 8 و 7 بدون دانلود برنامه با CMD فعال کنیم

اگر به هر دلیلی نرم افزاری برای کرک اداری دانلود کنید راه حل دیگری را به شما آموزش می دهیم. این روش استفاده از خط فرمان است. برای شروع، CMD را از منوی start جستجو کنید و با گزینه Run as administrator آن را اجرا کنید.

Command prompt را اجرا کنید
شماره 7

حالا طبق عکس شماره 8 به درایو C و پوشه Program files بروید. پوشه نصب آفیس را پیدا کنید و آدرس را از نوار بالا کپی کنید. (کپی از ج: به بعد).

آدرس فایل نصب آفیس را کپی کنید
شماره 8

حالا به CMD برگردید و بعد از کلمه ای که قبلا در آنجا نوشته شده است یعنی: C:WINDOWSsystem32 یا C:UsersYour Name مطابق تصویر زیر cd را تایپ کنید. در ادامه پست قبلی آدرسی را که قبلا کپی کردید پیست کنید. در نهایت دکمه Enter را فشار دهید.

cd را وارد کنید
شماره 9

حالا کد زیر را کپی کرده و در خط بعدی که ظاهر می شود پیست کنید. دوباره دکمه Enter را فشار دهید.

cscript ospp.vbs /inpkey:XQNVK-8JYDB-WJ9W3-YJ8YR-WFG99
cscript ospp.vbs /unpkey:BTDRB >nul
cscript ospp.vbs /unpkey:KHGM9 >nul
cscript ospp.vbs /unpkey:CPQVG >nul
cscript ospp.vbs /sethst:kms8.msguides.com
cscript ospp.vbs /setprt:1688
cscript ospp.vbs /act

حالا باید منتظر مراحل باشید فعال سازی آفیس به پایان می رسد و یک پیام فعال سازی مانند تصویر زیر نمایش داده می شود.

پیام فعال سازی آفیس در CMD
شماره 10
انجام شده. حالا می توانید CMD را ببینید و از نرم افزار Office استفاده کنید.

حالا که آفیس را فعال کنید به آخرین مرحله رسیده اید و آفیس بر روی سیستم شما نصب شده است، وقت آن رسیده است که نحوه استفاده از جزئیات مختلف آن را یاد بگیرید، مثلاً چگونه پاورپوینت بسازید. با دنبال کردن این مجموعه آموزشی می توانید اسلایدهای مورد نظر خود را بسازید و برای ارائه های مختلف آماده باشید.

اخرین حرف

به طور کلی نرم افزار آفیس تا 30 روز پس از نصب فعال است. پس از این مدت به فعال کننده آفیس need در این مقاله سعی کردیم به شما کمک کنیم تا آن را سریعتر فعال و استفاده کنید. اگر در حال انجام است آفیس را فعال کنید اگر به مشکلی برخورد کردید حتما در قسمت نظرات به ما بگویید تا در حل مشکل به شما کمک کنیم.

فایل پی دی اف این آموزش را دانلود کنید

سوالات متداول

مراحل فعال سازی آفیس؟

1- اجرای یکی از نرم افزارهای فعال سازی آفیس
2- روی گزینه Active Office کلیک کنید
3- منتظر مشاهده پیام موفقیت آمیز فعالسازی باشید

چگونه خطای فعال سازی آفیس را برطرف کنیم؟

برای رفع خطا می توانید از نرم افزار Microsoft Fixit استفاده کنید.

چگونه نرم افزار آفیس را کرک کنیم؟

برای کرک کردن آفیس، از نرم افزار KMSAuto Lite، KMSAuto استفاده کنید. Net، AAct و W10 Digital Activation.

چگونه آفیس را برای سیستم های 32 بیتی فعال کنیم؟

KMSAuto Net باید برای فعال کردن آفیس در سیستم های 32 بیتی استفاده شود.

آیا می توان آفیس را بدون دانلود برنامه فعال کرد؟

بله، با CMD می توانید آفیس را فعال کنید. ما دستورالعمل و دستورالعمل ها را در مقاله قرار داده ایم.

چرا هنگام فعال سازی خطای امنیتی داده می شود؟

قبل از شروع فرآیند فعال سازی آفیس، حتما آنتی ویروس و فایروال ویندوز را غیرفعال کنید.

خرید تجهیزات شبکه غیر فعال

منبع: وبسایت نت ران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا