وب گردی

این مدل های گردنبند در سال ۲۰۲۴ ترند هستند!

به سختی می توانید کسی را پیدا کنید که از درخشش و زرق و برق جواهرات خوشش نیاید. حتی اگر افرادی هستند که تمایلی به استفاده از جواهرات ندارند، نمی توانند زیبا بودن آنها را انکار کنند.

 از زمان تمدن های باستانی پوشیدن جواهرات بر روی گردن، دست و گوش مردم امری رایج بوده است و در زمان های قدیم مردم برای تشخیص طبقه اجتماعی و زیبایی خود جواهرات می پوشیدند. اکنون که تولید زیورآلات در مدل های متنوع و پهن بسیار زیاد شده است، اکثر افراد به راحتی می توانند زیورآلاتی مانند گردنبند را خریداری کنند. در این مطلب که خلاصه ای از مقاله وبلاگ زرنگار می باشد قصد داریم به معرفی جدیدترین مدل های انگشتر در سال جدید بپردازیم!

۱. گردنبند اپرا

  از زمان تمدن های باستانی پوشیدن زیورآلات بر روی گردن، دست و گوش مردم مرسوم بوده است و در زمان های قدیم مردم برای تشخیص طبقه اجتماعی و زیبایی خود جواهرات می پوشیدند. اکنون که تولید زیورآلات در مدل های متنوع و عریض افزایش یافته است، اکثر افراد به راحتی می توانند زیورآلاتی مانند گردنبند را خریداری کنند. در این مطلب که خلاصه ای از مقاله وبلاگ زرنگار می باشد قصد معرفی جدیدترین مدل های انگشتر در سال جدید را داریم!

2. گردنبند چند رشته ای

یک گردنبند چند رشته، همانطور که از نامش پیداست، دارای چندین رشته است که با استفاده از مهره های مروارید یا سنگ های قیمتی ساخته می شوند. اگر طول این رشته ها یکسان باشد، معمولاً روی گردن نزدیک به هم می ایستند و ظاهری حجیم و متراکم به آن می بخشند.

3. گردنبند زنجیری

اگر عاشق مدل های زنجیره ای دور گردن خود هستید، قطعاً گردنبندهای زنجیره ای را دوست خواهید داشت. گردنبند زنجیری مدلی ساده دارد و از حلقه هایی تشکیل شده است که به یکدیگر متصل شده و زنجیر را تشکیل می دهند. این حلقه ها می توانند اشکال و اندازه های مختلفی داشته باشند و نحوه اتصال آنها به یکدیگر باعث ایجاد الگوها و اشکال متفاوت آنها می شود. جواهرسازان همچنین می توانند گردنبندهای زنجیره ای را به شکل مهره های طلا، نقره یا سنگ بسازند. (در این صورت به کیبورد یک نام بدهید!)

4. گردنبند سینه ریز

گردنبند پیشانی نوعی گردنبند است که قسمت زیر قاعده گردن یعنی قسمتی از سینه را می پوشاند. جواهرسازان با استفاده از مواد مختلف مانند فلزات گرانبها، سنگ های قیمتی، مهره ها، پارچه و چرم، گردنبندهای سینه کوچک می سازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا