دنیای مد

برند سارک را بیشتر بشناسیم

برند سارک یکی از برند‌های باسابقه‌ی ایرانی است که با محصولات کاربردی و با کیفیت خود تعریف می‌شود. این برند همواره به دنبال ایجاد تغییر و تحول در مشتریان خود بوده است؛ تغییری که نه تنها در سبک پوشش و استایل بلکه در زندگی افراد نمود پیدا کند. شما این برند را تا چه حد می‌شناسید؟ با ما در مجله‌ی کمد سارک همراه باشید تا با هم داستان این برند را مرور کنیم و بیشتر با آن آشنا شویم.

داستان تولد سارک

سارک داستان خود را بیش از چهل سال پیش و با ذوق و اراده‌ی یک جوان کارآفرین شروع کرد و در قالب یک شغل خانوادگی به راه خود ادامه داد. جناب آقای صادق خاضع، کسی بود که با دغدغه‌ی تولید لباس‌های باکیفیت ایرانی، فعالیت خود را در صنعت پوشاک و از یک کارگاه کوچک آغاز کرد.

ایشان با گذشت زمان و کسب تجربه، مسیر موفقیت و پیشرفت را طی کردند و کسب و کار خود را گسترش دادند.

محسن و محمد خاضع، دو پسر ایشان که تلاش پدر را می‌دیدند؛ رفته رفته به صنعت پوشاک علاقه‌مند شدند و شغل پدر را پیش گرفتند. این دو برادر دانش و تبحر در تولید پوشاک را از پدر آموختند و پس از مدتی، درصدد تحقق رویای بزرگتری برآمدند. آن‌ها با استفاده از تجربیات پدر و با تکیه بر ارزش تولید باکیفیت، پا را فراتر گذاشتند و برند سارک را در سال 1376 به ثبت رساندند.

آقایان خاضع موسسین برند سارک

سارک پس از تولد خود به عنوان یک برند، به فعالیتش در زمینه‌ی تولید پوشاک زنانه ادامه داد. شعب برند سارک یکی پس از دیگری افتتاح و مهمان شهرهای مختلف ایران شدند.

این برند هم‌اکنون با 7 شعبه در تهران و 8 فروشگاه دیگر در سایر نقاط ایران از جمله مازندران، مشهد، چالوس، تبریز، شیراز، اهواز و سمنان به فعالیت خود ادامه می‌ دهد.

شعب فروشگاه سارکشعب فروشگاه سارک

برند سارک پس از مدتی محصولات خود را گسترش داد و وارد عرصه‌ی ریتیل شد. امروز این برند علاوه بر تولید پوشاک زنانه، اکسسوری‌هایی چون کیف، کفش، شال و… نیز تولید می‌کند. 

سارک هم‌چنین قصد داشت برندی برای همه‌ی افراد خانواده باشد و محصولاتش به آیتم‌های زنانه محدود نشوند؛ بنابراین در ماه‌های پایانی سال 1401 لاین بچگانه‌ی سارک لانچ شد و لاین مردانه‌ی این برند هم به زودی راه‌اندازی و محصولات آن، مهمان شعب سارک خواهند شد.

سارک هارمونی سبک و رنگ - لباس سارک سارک هارمونی سبک و رنگ - لباس سارک
فروشگاه های سارک فروشگاه های سارک

سارک، هارمونی رنگ و سبک

سارک در حال حاضر خانواده‌ای بزرگ از متخصصان در زمینه‌های مختلف است. اعضای این خانواده در بخش‌های مختلف از جمله واحد طراحی، واحد برش، واحد دوخت، واحد توزیع و بسته‌بندی، واحد فروش و واحد مارکتینگ مشغول به کار هستند و می‌کوشند تا با بهره‌گیری از دانش و تجربیات خود، محصولاتی برازنده‌ی مردم عزیز ایران ارائه دهند.

کارخانه سارک - پوشاک سارک ارائه کننده لباس زنانه و بچگانه و مردانهکارخانه سارک - پوشاک سارک ارائه کننده لباس زنانه و بچگانه و مردانه

تمامی مراحل تولید در سارک، از طراحی تا بافت و رنگرزی پارچه و دوخت لباس، توسط تیم این برند و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات موجود در ایران و به کارگیری تکنولوژی و فناوری، انجام می‌‌شود. سارک در تولیدات خود از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند و با دقت و ریزبینی در انتخاب متریال، کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند.

تولیدات این برند به دلیل سبک مینیمال و سادگی در طراحی، قابلیت استفاده در موقعیت‌ها و استایل‌های گوناگون را دارند و به عنوان محصولاتی کاربردی، امکان ایجاد هارمونی و هماهنگی در پوشش را برای مشتریان فراهم می‌کنند.

فروشگاه برند سارک - استایل با لباس سارکفروشگاه برند سارک - استایل با لباس سارک

برند سارک در راستای شعار خود یعنی “هارمونی رنگ و سبک”، آیتم‌هایی تولید می‌کند که در رنگ‌بندی و سبک متنوع هستند اما به راحتی با یکدیگر ست شده و یک استایل منحصر به فرد برای مشتریان می‌سازند.

استایل لباس سارک - هارمونی رنگ و سبکاستایل لباس سارک - هارمونی رنگ و سبک

سارک در آینده

چشم‌انداز سارک برای آینده، تبدیل شدن به رقیب خوبی برای رقابت با برندهای خارجی است. این برند در راستای رسیدن به هدف خود، تلاش می‌کند محصولاتی تولید کند که توان رقابت با نمونه‌های خارجی را داشته باشند.

 برند سارک با حضور در نمایشگاه‎های بین‌المللی تخصصی پوشاک می‌کوشد تا خود را در سطح جهانی معرفی کند. از جمله‌ی این نمایشگاه‌ها می‌توان به نمایشگاه پوشاک بیروت، نمایشگاه پوشاک ایران توسط اتحادیه‌ی صادرکنندگان پوشاک مسکو، نمایشگاه‎های سالانه‌ی بهار در ایران، جشنواره‌ی برندهای برتر سال 1391 تهران و نمایشگاه سالانه‌ی بین‌المللی تخصصی پوشاک ایران اشاره کرد.

سخن پایانی

با توجه به آن‌چه گفته شد دریافتیم که برند سارک دارای سابقه‌ای طولانی است که اکنون علاوه بر پوشاک در زمینه‌ی تولید اکسسوری‌های به‌روز نیز فعالیت می‌کند. سادگی در طراحی، فلسفه‌ی اصلی این برند است و دقت و ریزبینی در کیفیت تولیدات و خلق هارمونی در رنگ‌بندی از مهم‌ترین مسئولیت‌های سارک به شمار می‌روند. اگر دوست دارید با محصولات و سبک این برند، بیشتر آشنا شوید، می‌توانید به شعب و فروشگاه آنلاین سارک مراجعه کرده، یا صفحات اجتماعی سارک در اینستاگرام و لینکدین را دنبال کنید.


منبع: مجله‌ی کمد سارک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا