دنیای مد

برپایی اولین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی در شهرستان ملارد

ملارد – ایرنا – بخشدار صفادشت از آغاز بکار اولین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی در فرهنگسرای بعثت شهر صفادشت این شهرستان خبر داد.

مهدی دستگردی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : این جشنواره بمناسبت گرامیداشت ایام سالروز ازدواج آسمانی حضرت امیرمومنان علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و با هدف ترویج فرهنگ متعالی ایرانی اسلامی در نحوه و تنوع پوشش زنان و مردان و همچنین حمایت و توجه دادن به تولیدات و دستاوردهای هنرمندان بومی برگزار می گردد.

وی تصریح کرد: در مجموع ۶۰ تولید و اثر فاخر به دبیرخانه این جشنواره ارائه شده بود که ۳۷ اثر در حوزه دانش آموزی-دانشجویی و ۲۳ اثر از سوی طراحان و مزون دوزان و هنرجویان محلی می باشد.

دستگردی اضافه کرد: در پایان این جشنواره از برگزیدگان در نشست کارگروه عفاف و حجاب شهرستان تجلیل بعمل آمده و به جشنواره های استانی و کشوری معرفی خواهد گردید.

گفتنی است جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی شهرستان ملارد که با حضور امین اسدی سرپرست فرمانداری ، جهانشیری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، غلامی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، دستگردی بخشدار صفادشت، حجت الاسلام خوبرو امام جمعه صفادشت،سرهنگ زورمند جانشین سپاه ملارد و جمعی از مسئولین و هنرمندان ملاردی افتتاح شد و به مدت ۲ روز از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۸ عصر پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان می باشد.

این جشنواره به همت امور بانوان فرمانداری و با مشارکت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آموزش و پرورش ، شهرداری های ملارد و صفادشت ،صنعت معدن و تجارت شهرستان ملارد در حال برگزاری است .

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا