دنیای مد

بزرگ ترین رویداد فرهنگی کاشان کنگره ملی شهدا است

کاشان – ایرنا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاشان گفت: بزرگ ترین رویداد فرهنگی کاشان کنگره ملی شهدای کاشان است و هر هفته برنامه های متنوعی در این زمینه داریم

سرهنگ پاسدار کریم اکبری روز دوشنبه در نشست خبری جشنوراه فردخت افزود: در همین راستا این هفته اجلاسیه بزرگ رزمندگان دفاع مقدس با یادبود شهید علی معمار برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، کنگره ملی سرداران و ۱۸۰۰ شهید شهرستان کاشان دارای ۲۵۰ عنوان برنامه مختلف است و در سال جاری برگزار خواهد شد. 

فرمانده سپاه کاشان درخصوص جشنواره فردخت نیز گفت: در چهارمین جشنوراه فردخت ۳۰ استان کشور همکاری کردند و طبق برنامه ریزی قرار است امسال این جشنواره در استان های مختلف کشور برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاشان با بیان اینکه اختتامیه بخش علمی این رویداد روز چهارشنبه برگزار می شود، افزود: باید جنبه های مختلف پوشش به لحاظ علمی بررسی شود.

«فردخت» نام نمادین لباس مخصوص محلی زنان یکی از مناطق کاشان و هدف از نامگذاری آن بر یک رویداد هنری با موضوع مد و لباس توجه دادن به پیشینه تاریخی و هویت عمومی در حوزه پوشش و پوشاک است.

مردم شهرستان کاشان در مجموع ۱۸۰۰ شهید والامقام در جریان مبارزات پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و دفاع از حریم امنیت و سلامت تقدیم جمهوری اسلامی ایران کردند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا