موبایل و تبلت

بهترین برنامه های عکاسی اندروید + معرفی 10 برنامه برتر عکاسی با موبایل

امروزه گوشی های اندرویدی فقط یک وسیله ارتباطی نیستند. برای کمک به برنامه عکاسی اندرویدشما می توانید گوشی خود را به یک دوربین حرفه ای تبدیل کنید! این موضوع به ویژه برای افرادی که به صورت حرفه ای در شبکه های اجتماعی فعال هستند بسیار مهم است. این روزها به راحتی و با فشردن یک دکمه می توان لحظات مهم زندگی خود را ثبت کرد. چی بهتر از این؟! اپلیکیشن هایی که در ادامه معرفی می شوند از امکانات دوربین گوشی خود نهایت استفاده را می برند تا بتوانید عکس های هنری و جذابی خلق کنید. علاوه بر این، اگر شما یک اینفلوئنسر هستید و فیلمبرداری و عکاسی با گوشی جز جدایی ناپذیر شغل شماست بد نیست به لینک زیر مراجعه کنید:

برنامه عکاسی Camera MX اندروید

Camera MX یک برنامه برای همه است. کار با این اپلیکیشن بسیار آسان است و رابط کاربری جذابی دارد. این برنامه یکی از قدیمی ترین برنامه های عکاسی است که مدام توسط سازندگان آن به روز می شود و به همین دلیل در حال رقابت با برنامه های مشابه در بازار است. حالت های مختلف عکاسی (حالت های عکاسی)، ساده اما با کیفیت و رضایت کاربران. علاوه بر این، لیست متنوعی از فیلترهای عکاسی در این برنامه وجود دارد که آن را کاربردی تر می کند. یکی از ویژگی های بارز این اپلیکیشن امکان ویرایش عکس است. تنظیم نور سفید، وضوح و قابلیت تبدیل شدن به GIF از ویژگی های ابزار ویرایشی این برنامه مفید است.

بهترین اپلیکیشن عکاسی اندروید به نام Camera MX

Bacon Camera یک برنامه جذاب و کاربردی است

گول اسم خنده دارش را نخورید! این برنامه در لیست موجود است بهترین برنامه عکاسی اندروید موقعیت خوبی دارد. به خصوص افرادی که می خواهند به صورت حرفه ای کار کنند، این اپلیکیشن دستشان را باز می گذارد. شاید ظاهر برنامه و دکمه های زیاد برای اولین بار شما را گیج کند، اما با توجه به خروجی باکیفیتی که تولید می کند، کاملا ارزشش را دارد که با محیط این برنامه آشنا شوید.

دکمه های کنترلی به روز و دستی هستند و برای عکاسی خلاقانه مناسب هستند. همچنین این اپلیکیشن قابلیت فوکوس دستی، تنظیم ISO و تولید عکس در دو فرمت JPEG و RAW را دارد که از نقاط قوت این اپلیکیشن می باشد. به طور کلی می توان گفت که این برنامه برای حرفه ای ها انتخاب خوبی است و علاوه بر آن دارای نسخه پایه رایگان نیز می باشد.

اگر آیفون دارید می توانید به سراغ معرفی و بررسی محتوای بهترین برنامه های ویرایش تصویر در اندروید و iOS (iPhone) رفته و اطلاعات مفیدی کسب کنید.

اپلیکیشن عکاسی دوربین بیکن

برنامه عکاسی اندروید با نام Camera FV-5

خبر خوب برای دوستداران عکاسی با موبایل! اپلیکیشن Camera FV-5 را دانلود کنید و از فضایی شبیه به دوربین های دیجیتال حرفه ای لذت ببرید. ظاهر برنامه شما را به یاد دوربین های DSLR می اندازد که در نوع خود هیجان انگیز است. این برنامه علاوه بر ظاهر، طیف وسیعی از امکانات را برای عکاسی حرفه ای پوشش می دهد. مواردی مانند حالت های مختلف فوکوس، گزینه های مختلف برای افقی، عمودی و حتی حالت ماکرو.

از معایب این اپلیکیشن یکی رایگان نبودن آن و دیگری قابل استفاده بودن آن فقط بر روی سیستم های اندروید جدید است.

اپلیکیشن Camera FV-5 بهترین اپلیکیشن عکاسی حرفه ای اندروید است

Pixtica یک برنامه جذاب برای عکاسی در هر سطحی است

شاید شما هم مانند بسیاری از مردم فقط برای سرگرمی عکس می گیرید. شاید شما یک حرفه ای باشید و به دنبال اپلیکیشنی با ویژگی های پیچیده باشید. در هر دو مورد، بهترین برنامه عکاسی اندروید به نام Pixtica به شما کمک خواهد کرد. طراحی ساده این برنامه در نگاه اول توجه شما را به خود جلب می کند اما باید بدانید که تنظیمات دستی مختلفی برای تولید عکس های فوق العاده و حرفه ای نیز در این برنامه گنجانده شده است. مواردی مانند تنظیم سرعت شاتر، انواع فوکوس، پیش نمایش عکس در زمان واقعی و مجموعه ای از فیلترهای زیبا. اگرچه نسخه پایه این برنامه رایگان است و کارتون را شروع می کند، اما با پرداخت درون برنامه ای امکانات بی شماری برای شما فعال می شود که تجربه عکاسی را برای شما لذت بخش تر می کند.

Pixtica اپلیکیشنی برای عکاسان مبتدی و حرفه ای است

بهترین اپلیکیشن عکاسی اندروید به نام ProCam X Lite

این برنامه در واقع نسخه رایگان اپلیکیشن ProCam X است. یک نسخه سبک تر اما پر از ویژگی های خارق العاده برای علاقه مندان به عکاسی. می توان گفت که این اپلیکیشن بهترین برنامه عکاسی اندروید در بازار زیرا تمام انتظارات یک عکاس حرفه ای را برآورده می کند و توانایی تولید فرمت RAW را دارد که برای حرفه ای ها ضروری است. از ویژگی های مفید این برنامه می توان به قابلیت تنظیم نور سفید، ISO، سرعت شاتر، حالت های مختلف فوکوس مانند Locked Focus با امکان شخصی سازی، تشخیص چهره، حالت لنز ماکرو و حالت های خودکار برای عکاسی سریع اشاره کرد.

ProCam X Lite بهترین برنامه عکاسی حرفه ای اندروید است

Open Camera یک پنجره شگفت انگیز برای ثبت لحظات است

اگر به دنبال برنامه ای برای عکاسی و انتشار عکس در فضای مجازی هستید، احتمالا این برنامه انتخاب مناسبی نیست، زیرا از فیلترهای فانتزی و متنوع پشتیبانی نمی کند. اما اگر در تنظیمات دستی مهارت دارید، Open Camera شما را ناامید نخواهد کرد. این برنامه عکاسی اندرویدعکس هایی با کیفیت بالا ایجاد می کند که در نوع خود منحصر به فرد هستند. از جمله ویژگی های جالب این اپلیکیشن امکان زوم، انتخاب حالت های فوکوس، گزینه ای برای تثبیت خودکار تصویر، گزینه تشخیص چهره، انتخاب حالت های صحنه، پشتیبانی از قفل نوردهی، انتخاب دوربین و وضوح تصویر، عکاسی متوالی با تاخیر قابل تنظیم، میکروفون خارجی است. پشتیبانی و غیره LT است.

یک برنامه کاربردی عکاسی اندروید به نام Open Camera

VSCO بهترین برنامه عکاسی اندروید برای رسانه های اجتماعی است

این نرم افزار به دلیل طیف گسترده ای از فیلترهای مختلف سال هاست که محبوبیت زیادی دارد. یکی از ویژگی های جذاب این برنامه عکاسی به سبک آنالوگ است که مورد علاقه بسیاری از طرفداران است. شاید این اپلیکیشن در زمینه عکاسی حرف زیادی برای گفتن نداشته باشد زیرا شهرت اصلی خود را مدیون ابزارهای ویرایش عکس است. این برنامه دارای ویژگی هایی مانند تنظیم کنتراست، نوردهی، اشباع، تعادل نور سفید و تنظیم رنگ می باشد. فیلترهای این برنامه بر اساس موضوعات مختلف دسته بندی شده اند که انتخاب را بسیار آسان می کند.

VSCO حالت «For This Photo» را نیز طراحی کرده است که وظیفه آن معرفی چندین فیلتر انحصاری مختلف توسط خود اپلیکیشن است که در نوع خود جالب است. یکی دیگر از مواردی که در این برنامه قابل مشاهده است، عملکرد Magic Wand است که در بالای عکس ها قرار گرفته است. این ویژگی به طور خودکار تنظیمات عکس را تنظیم می کند و خروجی با کیفیتی را ارائه می دهد که با یک نوار لغزنده قابل تنظیم است.

VSCO بهترین برنامه عکاسی اندروید برای شبکه های اجتماعی است

Cymera معروف ترین برنامه عکاسی در فروشگاه گوگل پلی است

اگر از شما این را بپرسند بهترین برنامه عکاسی برای اندروید نظر شما چیست، چگونه پاسخ می دهید؟ احتمالا ابتدا به گوگل پلی استور می روید که منبع اصلی اپلیکیشن های اندروید است. برنامه Cymera حتی در بین افراد مشهور نیز محبوب است زیرا گزینه های زیادی برای ویرایش عکس دارد. مشابه اپلیکیشن اسنپ چت، قابلیت افزودن استیکر، ماسک، افکت های نوری، بیش از 100 نوع فیلتر و فریم های مختلف در این برنامه موجود است که وسواس ترین کاربران را نیز راضی خواهد کرد. لازم به ذکر است که Cymera یک گزینه ایده آل برای گرفتن عکس های سلفی است و از ویرایش حرفه ای عکس ها مانند پوشاندن لکه ها و جوش های پوستی، لاغری بدن و … پشتیبانی می کند.

اپلیکیشن عکاسی اندروید Cymera

برنامه قدرتمند و حرفه ای عکاسی اندروید با نام Snapseed

وقتی صحبت از ویرایش ویدیو با گوشی شما می شود، احتمالاً Snapseed اولین برنامه ای است که به ذهن می رسد. این برنامه ابزارهای ویرایشی مختلفی را ارائه می دهد که حتی افراد مبتدی نیز می توانند از آنها برای خلق شاهکارهای منحصر به فردی استفاده کنند که می توانند به آنها افتخار کنند. در این برنامه اسلایدرهای مختلفی وجود دارد که میزان تاری، سردی و گرمی عکس و … را تغییر می دهد، همچنین با داشتن فیلتر مخصوص رترولوکس و اعمال فیلتر دانه دانه، علاقه مندان به سبک های قدیمی می توانند سبک فیلم های دهه 1960 را بازسازی کنند. که در نوع خود بی نظیر است.

Snapseed مورد علاقه عکاسان سبک قدیمی است

Prisma یک اپلیکیشن قدرتمند برای عکاسی با کمک هوش مصنوعی است

نمی توانیم نقش هوش مصنوعی را در زندگی امروز نادیده بگیریم. بهترین برنامه عکاسی حرفه ای برای اندروید به کمک هوش مصنوعی اپلیکیشن Prisma وجود دارد که عکس های شما را به یک اثر هنری باشکوه تبدیل می کند که می توان گفت تقلیدی از آثار هنرمندان بزرگی مانند پیکاسو، ون گوگ و… یکی از جالب ترین هاست. از مزایای این برنامه این است که می توانید لوگوی این اپلیکیشن را در پایین عکس ها در قسمت تنظیمات حذف کنید.

اگر با وجود استفاده از اپلیکیشن های فوق، عکس های شما کیفیت مطلوبی ندارند، وقت آن رسیده که گوشی خود را عوض کنید! برای بررسی قدرتمندترین دوربین های گوشی به مطلب معرفی بهترین گوشی های موبایل برای عکاسی در سال 2021 بهترین دوربین گوشی مراجعه کنید.

Prisma بهترین اپلیکیشن عکاسی اندروید برای هنردوستان است

اخرین حرف

دوربین گوشی های اندرویدی به تنهایی می تواند انتظارات یک عکاس معمولی را برآورده کند. اما اگر انتظار بیشتری دارید، می توانید از ابزاری مانند استفاده کنید برنامه عکاسی اندروید موجود در بازار، کمک بگیرید و خلاقیت خود را توسعه دهید. همچنین با این کار، کیفیت محتوایی که در شبکه های اجتماعی منتشر می کنید نیز افزایش می یابد، بنابراین اگر حضور شما در شبکه های اجتماعی پر رنگ است، وقت آن رسیده است که از این اپلیکیشن ها برای عکاسی و ویرایش بیشتر استفاده کنید.

سوالات متداول:

1. آیا اپلیکیشن هایی مانند Prisma، Snapseed،… در ایران موجود است؟

آره. این برنامه ها را می توانید از وب سایت هایی مانند کافه بازار، مایکت و … دانلود کنید.

2. آیا می توان انتظار داشت که با اپلیکیشن های عکاسی عکس های با کیفیت دوربین دیجیتال ایجاد کنیم؟

اگرچه اپلیکیشن های اندرویدی مرتبط با عکاسی تاثیر زیادی در بهبود کیفیت عکس ها دارند، اما نمی توانند قدرت لنز دوربین گوشی شما را افزایش دهند. می توان گفت این نوع اپلیکیشن ها برای حداکثر بازدهی دوربین اصلی گوشی طراحی شده اند و کیفیت قابل قبولی ارائه می دهند، بنابراین همچنان ارزش استفاده را دارند.

خرید تجهیزات شبکه غیر فعال

منبع: وبسایت نت ران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا