کتاب و ادبیات

به توان هایتک، منتخب هشت‌بهشت برای دانشجویان

تهران- ایرنا- «به تون های تک» عنوان کتابی است که معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان تهران برای مسابقه مجازی کتابخوانی هشتبهشت ویژه دانش آموزان سراسر کشور در نظر گرفته است.

به گزارش گروه علمی ایرنا از سازمان جهاد دانشگاهی استان تهران، «به تون های تک» روایتی از تاسیس و پیشرفت غرور آفرین یک شرکت دانش بنیان است که مهندسان جوان این شرکت به ویژه در گلوگاه های آن. وابستگی و تحریم ها که مانع بخش های مهمی از صنعت برق و انرژی کشور شده است. و با بحران مواجه شدند، با دانش، همت و نوآوری خود، کشور را به سلامت از این مسیر عبور دادند.

آزمون این مسابقه کتابخوانی دوشنبه 30 مهر 1403 از ساعت 9 الی 24 از طریق پایگاه اطلاع رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir به صورت آنلاین برگزار می شود.

دانشجویان علاقمند به کتابخوانی می توانند برای ثبت نام و شرکت در مسابقه به پایگاه اطلاع رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران مراجعه کنند.

در این دوره از مسابقات 10 گانه 10 میلیون ریال به نفرات برتر اهدا می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در کانال مسابقه کتابخوانی می توانند با شناسه @FarhangiJUT به پیام رسان تلگرام و آیتا بپیوندند و فایل الکترونیکی کتاب را از نرم افزار کاربردی فراکتاب تهیه کنند.

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان تهران این مسابقه را با همکاری و مشارکت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، سازمان ترویج، مطالعه و انتشارات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ و کتاب و ادبیات ایران برگزار می کند. خانه

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا