رابطه و ازدواج

بینش شگفت انگیز در مورد رضایت جنسی مردان

– می دانیم که مردان در رابطه با رابطه جنسی به پیش غذا یا دسر اهمیت نمی دهند. آنها فقط غذای اصلی را می خواهند. این رازی است که قرن ها به زنان آموخته شده است که مردان در اتاق خواب چه می خواهند.

وقتی صحبت از میل جنسی به میان می آید، مردان همان چیزهایی را می خواهند که زنان می خواهند. اما آنها زیاد در مورد آن صحبت نمی کنند. تحقیقات درس‌های شگفت‌انگیزی در مورد آنچه که ما فکر می‌کردیم در مورد نیازهای جنسی مردان از منظر روان‌شناختی و فیزیکی می‌دانیم، کشف کرده است.

ارتباط و ارتباط در رابطه جنسی

علیرغم این کلیشه رایج که مردان عمدتاً به دلیل نیازهای جسمانی هدایت می شوند، یکی از مهمترین خواسته هایی که مردان در رختخواب آرزو می کنند، برقراری ارتباط مؤثر است. مردانی که از نظر عاطفی با شریک زندگی خود ارتباط برقرار می کنند، سطوح بالاتری از رضایت جنسی را گزارش می دهند. به عبارت دیگر، داشتن یک ارتباط عاطفی که در آن هر دو طرف خواسته ها، نیازها و ترجیحات خود را به اشتراک می گذارند، تجربه جنسی بهتری را برای مردان ایجاد می کند.

اما مراقب باشید، اگر می‌خواهید ارتباط باز داشته باشید، باید از آن اطلاعات به نفع خود استفاده کنید. اگر مرد شما می گوید چیزی می خواهد (اگر به اندازه کافی راحت است که به شما بگوید چه می خواهد) و اگر شما با این خواسته راحت هستید، آن را دنبال کنید. سعی کنید خواسته ها را فراموش نکنید، زیرا ممکن است شریک زندگی شما از نادیده گرفتن ترجیحات جنسی خود ناامید و ناامید شود.

نکته آخر: ارتباط باز محیطی امن و قابل اعتماد ایجاد می کند که در آن هر دو طرف می توانند نیازهای جنسی خود را بدون ترس از قضاوت کشف کنند. (مقاله پیشنهاد می شود احساس عشق و علم روابط بخوانید.)

تنوع و کاوش در رابطه جنسی

«تنوع چاشنی زندگی است، درست است؟ این چیزی است که بسیاری از مردان در مورد اتاق خواب می گویند. طبق تحقیقات منتشر شده در Archives of Sexual Behavior، یکنواختی جنسی می تواند به مرور زمان منجر به کاهش رضایت جنسی شود.

کاوش در موقعیت ها، تکنیک ها، فانتزی ها و مکان های مختلف به شما حس ماجراجویی می دهد و زندگی جنسی شریک زندگی تان را هیجان انگیز نگه می دارد. کشف چیزهای جدید با هم، مانند ایفای نقش یا معرفی اسباب بازی های جنسی، می تواند راهی برای شکستن روال و افزودن لایه ای از هیجان باشد.

نکته آخر: مردان عاشق تازگی در اتاق خواب هستند، بنابراین هیجان زده بودن در مورد امتحان کردن چیزهای جدید لایه ای را اضافه می کند که نباید نادیده گرفته شود. اطمینان حاصل کنید که کشف مورد توافق است و از آن لذت ببرید. (مقاله پیشنهاد می شود آیا رابطه جنسی برنامه ریزی شده بهتر است یا خودبه خودی؟ )

لذت جسمانی در رابطه جنسی

در حالی که ارتباطات عاطفی مهم هستند، لذت جسمانی بخشی جدایی ناپذیر از رضایت جنسی مردان است. بسیاری از مردان ممکن است به عمل فیزیکی صمیمیت به عنوان یک اولویت بالا نگاه کنند، بنابراین مهم است که شریک زندگی به فعالیت هایی مانند لمس کردن و تحریک ادامه دهند. همچنین، طبق تحقیقات موسسه کینزی، حالات چهره، تماس چشمی و نشانه های کلامی تا حد زیادی به تجربه جنسی زوج کمک می کند. تماس چشمی باعث ایجاد حس صمیمیت و ارتباط می شود و باعث می شود که برخورد احساسی عاشقانه و عاطفی داشته باشد. می تواند اعتماد، آسیب پذیری و تجربه مشترک را منتقل کند که می تواند ارتباط عاطفی و فیزیکی بین شرکا را تشدید کند. بسیاری از مردان لمس فیزیکی را زبان عشق خود می دانند، بنابراین ارتباط فیزیکی با آنها بسیار مهم است.

نکته آخر: وقتی زنان در حین رابطه جنسی ابراز لذت می کنند، مردان احساس رضایت جنسی بیشتری می کنند. بنابراین، یک شرکت کننده منفعل نباشید. (مقاله پیشنهاد می شود تاثیر لمس بدن بر تصویر بدن و جنسیت بخوانید.)

آنچه مردان در رختخواب می خواهند، طیف وسیعی از خواسته ها، از لذت جسمانی تا ارتباط عاطفی را در بر می گیرد. ارتباط، تنوع و رضایت جسمانی تنها سه عاملی هستند که نقش مهمی در ایجاد یک تجربه جنسی رضایت بخش دارند. با درک و پرداختن به این جنبه ها، همسران می توانند برای ایجاد یک رابطه جنسی رضایت بخش متقابل با یکدیگر همکاری کنند.

در پایان از شما دعوت می شود تا در مورد فرآیند مشاوره جنسی بیشتر بدانید.

محمدامین مختاریان

مطالب مشابه:

به این محتوا امتیاز دهید

منبع: کلینیک آوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا