فیلم و سریال

نگاهی به بیوگرافی و زندگی هوتن شکیبا

هوتن شکیبا صداپیشه بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان در 24 خرداد 1363 در سنندج به دنیا آمد. هوتن شکیبا در خانواده ای کرد به دنیا آمد و تنها یک برادر به نام هومان دارد که در کنده کاری مهارت دارد. مادر هوتن شکیبا معلم و پدرش کارمند اداره کشاورزی بود. پدر هوتن شکیبا با ورود او به عرصه بازیگری بسیار مخالف بود، اما با دیدن استعداد و علاقه او به این حرفه، دیگر مخالفت نکرد و به او توصیه کرد که دنبال علاقه خود باشد.

نام:هوتن
نام خانوادگی:شکیبا
تاریخ تولد:۲۴ خرداد ۱۳۶۳ در سنندج
تحصیلات:کارشناسی ارشد بازیگری
زمینه فعالیت:بازیگری و صدا پیشگی از سال ۱۳۸۱ تاکنون
وضعیت تاهل:مجرد

هوتن شکیبا صداپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان ۲۴ خرداد ماه سال ۱۳۶۳ در سنندج متولد شد.

هوتن شکیبا در دوران کودکی

به گزارش خبردون؛ هوتن شکیبا در خانواده ای کرد به دنیا آمد و تنها یک برادر به نام هومان دارد که در کنده کاری مهارت دارد. مادر هوتن شکیبا معلم و پدرش کارمند اداره کشاورزی بود.
نگاهی به بیوگرافی و زندگی هوتن شکیبا
پدر هوتن شکیبا با ورود او به عرصه بازیگری بسیار مخالف بود اما با دیدن استعداد و علاقه او به این حرفه دیگر مخالفت نکرد و به او توصیه کرد که از علاقه خود پیروی کند.

تحصیلات هوتن شکیبا

هوتن شکیبا پس از اخذ دیپلم در رشته تجربی وارد دانشگاه سوره در رشته کارگردانی تئاتر شد و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته بازیگری از دانشگاه هنر دریافت کرد.

نگاهی به بیوگرافی و زندگی هوتن شکیبا

ازدواج هوتن شکیبا

هوتن شکیبا هنوز ازدواج نکرده و یکی از بازیگران مجرد کشورمان است.

نگاهی به بیوگرافی و زندگی هوتن شکیبا

ورود هوتن شکیبا به عرصه هنر

هوتن شکیبا از دوران مدرسه به بازیگری و بازی در نمایش های دانشجویی علاقه مند شد و با ورود به دانشگاه و ایفای نقش در تئاترهای دانشجویی به صورت حرفه ای بازیگری را آغاز کرد.

اولین تجربه جدی هوتن شکیبا در تئاتر بازی در ویولن هایت را کوک کن در سال  87 بود که برای آن جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد.

وی پس از بازی در تله فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی، در اولین فیلم بلند سینمایی خود به نام شب بیرون به کارگردانی کاوه سجاد حسینی در سال 1392 به ایفای نقش پرداخت.

درخشش هوتن شکیبا در بازیگری

نگاهی به بیوگرافی و زندگی هوتن شکیبا

سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت اولین تجربه کمدی هوتن شکیبا بود. بازی در نقش حبیب، پسر قصه گوی عاشق داستان که کمی به سادگی نقش او چاشنی شده است، هوتن شکیبا را به چهره ای محبوب و محبوب تبدیل کرد و نقش حبیب در این سریال برای او ماندگار شد و به ارمغان آورد. او جایزه بهترین بازیگر مرد در یک کمدی را دریافت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا