فیلم و سریال

تاریخ اکران قسمت جدید فیلم Godzilla x Kong اعلام شد

دنباله فیلم Godzilla x Kong: The New Empire رسما معرفی شد. بنابراین این فیلم در تاریخ 26 مارس 2027 اکران خواهد شد.

گزارش کردن تنها، حماسه Monsterverse که در سال 2014 با بازسازی گودزیلا توسط گرت ادواردز آغاز شد، به یک فرنچایز عظیم تبدیل شده است که شامل پنج فیلم بلند، یک سریال لایو اکشن و یک سریال انیمیشن است. پس از موفقیت فیلم Godzilla vs Kong در سال 2024، که دو هیولای نمادین فرنچایز را در برابر یک دشمن زیرزمینی جدید متحد کرد، طرفداران Monsterverse می‌توانند منتظر قسمت بعدی این دنیای هیجان‌انگیز باشند.

هنوز اطلاعات زیادی از این فیلم جدید در دست نیست، اما به طور قطع اعلام شده است که در تاریخ 26 مارس 2027 اکران خواهد شد.

    گودزیلا ایکس کنگ

دیو کالاهان، نویسنده Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings، فیلمنامه دنباله را خواهد نوشت و گرانت اسپاتر کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. انتشار این خبر هیجان زیادی را در بین طرفداران Monsterverse ایجاد کرده است. با توجه به موفقیت قسمت های قبلی، انتظار می رود این فیلم جدید با استقبال خوبی مواجه شود.

Monsterverse After Godzilla x Kong

Monsterverse After Godzilla x Kong

با توجه به موفقیت عظیم «گودزیلا علیه کونگ: امپراتوری جدید» در باکس آفیس، برادران وارنر و لجندری تاریخ اکران رسمی قسمت بعدی این فرانچایز هیولا را اعلام کردند. دنباله بدون عنوان در تاریخ 26 مارس 2027 وارد سینماها خواهد شد. این شماره ادامه این مجموعه در ماه مارس خواهد بود زیرا قسمت قبلی در این ماه در سال 2021 منتشر شد.

انتشار این خبر نشان می دهد که ساخت دنباله این فیلم با تغییر کارگردان همراه است. آدام وینگارد کارگردان اصلی این دنباله بود، اما به دلیل “تضادهای برنامه ریزی” از ادامه تحصیل انصراف داد. گرانت اسپاتر جایگزین وینگارد شد.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد فیلم جدید در دست نیست، اما طرفداران MonsterVerse مشتاقانه منتظرند تا ببینند داستان برای این دو هیولای افسانه ای فیلم چه چیزی در انتظار است. «گودزیلا در برابر کنگ: امپراتوری جدید» با فروش بیش از 362 میلیون دلار در گیشه موفق شد.

    گودزیلا ایکس

    گودزیلا ایکس

با انتشار آتی گودزیلا علیه کونگ و موفقیت مجموعه تلویزیونی Monarch: Legacy of Monsters، به نظر می رسد که این فرنچایز در حال حاضر در راه رسیدن به ارتفاعات جدیدی از موفقیت است.

مجموعه Monarch: Legacy of Monsters با ارائه داستانی که 70 سال و 9 نسل را در بر می گیرد به چندین هدف مهم دست می یابد:

این مجموعه به بسیاری از سوالات و ابهاماتی که پس از فیلم “Kong: Skull Island” در دنیای MonsterVerse باقی مانده بود پاسخ می دهد. Monarch: Legacy of Monsters تنها درباره هیولاها نیست، بلکه زندگی انسان ها را در سایه این موجودات غول پیکر به تصویر می کشد. این به فیلم عمق می بخشد و بینندگان را با چالش ها و مشکلاتی که انسان ها در این دنیا با آن روبرو هستند آشنا می کند. همچنین این سریال دنیای MonsterVerse را از زوایایی به تصویر می کشد که در فیلم ها به آن پرداخته نشده بود. به دلیل تقاضای عمومی، Monarch: Legacy of Monsters برای فصل دوم تمدید شد.

علاوه بر این، فیلم بعدی این فرنچایز با عنوان «گودزیلا علیه کونگ دنباله» در تاریخ 26 مارس 2027 در سینماها اکران خواهد شد. طرفداران Monsterverse بی صبرانه منتظر نبرد حماسی دیگری بین گودزیلا و کنگ هستند.

این روزها دنیای هیولاها در حال شکوفایی است و آینده درخشانی در انتظار آن است. با فیلم‌ها و سریال‌های جدید و هیجان‌انگیز، این فرنچایز بدون شک همچنان مخاطبان را در سراسر جهان سرگرم خواهد کرد.

Monsterverse با سر و صدا به دنیای سرگرمی باز می گردد و طرفداران این فرنچایز هیولا می توانند منتظر فیلم جدید، فصل دوم سریال و اسپین آف های متعدد در Apple TV Plus باشند.

فصل دوم سریال “Monarch: Legacy of Monsters” در راه است و داستان تایتان ها و سازمان Monarch را در دنیای Monsterverse ادامه خواهد داد.

Apple TV Plus در حال ساخت اسپین آف های مختلفی از سری Monsterverse است. جزئیات این اسپین آف ها هنوز ناشناخته است، اما برای طرفداران این فرنچایز که بیشتر از Monsterverse می خواهند، خبر هیجان انگیزی است.

با کناره گیری آدام وینگارد (کارگردان فیلم های گودزیلا علیه کنگ و گودزیلا ایکس کونگ) از کارگردانی فیلم جدید، ممکن است تغییراتی در ظاهر هیولا ایجاد شود. این می تواند فرصتی برای آوردن ایده ها و داستان های جدید به فرنچایز باشد و Monsterverse را برای مخاطبان جذاب تر کند.

آینده Monsterverse روشن به نظر می رسد. با یک فیلم جدید، سریال پرطرفدار و اسپین آف های آینده، این فرنچایز هیولا همچنان به گسترش و جذب طرفداران جدید در سراسر جهان ادامه می دهد. Monsterverse قطعا یک غول در دنیای سرگرمی باقی خواهد ماند.

در حالی که گودزیلا علیه کونگ: امپراتوری جدید با کونگ در موقعیت جدیدی به پایان می رسد و گودزیلا پس از ملاقات کوتاه دوباره با زندگی کنار می آید، دنیای سینمایی هیولا هیچ نشانه ای از کند شدن ندارد.

اگرچه ممکن است یک انتظار سه ساله به نظر برسد، اما قطعاً واضح است که برادران وارنر و لجندری کیفیت افسانه ای را در اولویت قرار داده اند.

در اینجا جزئیات آنچه می دانیم آمده است:

تاریخ انتشار: 26 مارس 2027
کارگردان: گرانت اسپاتر
نویسنده: دیو کالاهان (شانگ چی و افسانه ده حلقه)
خلاصه داستان: هنوز مشخص نیست، اما به احتمال زیاد شاهد رویارویی بین هیولاها خواهد بود.

طرفداران Monsterverse می توانند منتظر اخبار بیشتری در مورد این دنباله های هیجان انگیز در ماه های آینده باشند.

منبع: سایت خبری تک‌ناک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا