کتاب و ادبیات

تعامل بیشتر تولیدکننده‌ها با مصرف کننده‌ها در «زنگ مهر»/ حضور مجریان و چهره‌های محبوب

تهران- ایرنا- نمایشگاه «زنگ مهر» بزرگترین نمایشگاه فروش لوازم التحریر، کمک آموزشی، اسباب بازی و کتاب های آموزشی با حمایت اتاق اصناف تهران، اعضای اتحادیه صنف تولیدکنندگان لوازم التحریر، تجارت اسباب بازی است. اتحادیه ایران و انجمن فرهنگی ناشران آموزشی کشور. ، در سالن نمایشگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، هدف از برگزاری این نمایشگاهحلقه مهر و موم» معرفی محصولات باکیفیت لوازم التحریر، اسباب بازی و کتاب های آموزشی و کمک آموزشی ایرانی و همچنین تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف کنندگان.

این رویداد فرهنگی با حمایت اتاق اصناف تهران، اعضای انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان لوازم التحریر، انجمن اسباب بازی ایران و انجمن فرهنگی ناشران آموزشی کشور در دو سالن 5000 متری واقع در نمایشگاه برگزار می شود. سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان.

از دیگر اهداف این نمایشگاه، ارائه محصولات دانش بنیان و خلاقانه صنعت لوازم التحریر و اسباب بازی با رویکرد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به ویژه کودکان و خانواده ها است.

تعامل بیشتر بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در

در این نمایشگاه برندهای استاندارد و شناخته شده لوازم التحریر و اسباب بازی در سالن 2000 متری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب هایپر استور حضور خواهند داشت.

بخش کتاب های آموزشی کودکان در سالن 3000 متری مرکز به صورت غرفه ناشران مجزا طراحی شده است.

همچنین حضور مجریان و چهره های محبوب کودکان و نوجوانان در این نمایشگاه از برنامه های جنبی این رویداد فرهنگی است.

استقبال از این نمایشگاه می تواند به عنوان یک رویداد فرهنگی بزرگ و تاثیرگذار در کشور تلقی شود و هم افزایی قابل توجهی بین اصناف مربوطه ایجاد کند. این مهم می تواند زمینه ای برای پویایی بیشتر و ارتباط نزدیکتر بین مردم و تولیدکنندگان و ناشران ایجاد کند.

«زنگ مهر» بزرگترین نمایشگاه فروش لوازم التحریر، اسباب بازی و کتاب های آموزشی و کمک آموزشی در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 20 تا 31 شهریور از ساعت 14 الی 22 است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا