کتاب و ادبیات

تفاهم‌نامه همکاری میان نمایشگاه‌های کتاب تهران و بغداد امضا شد

تهران- ایرنا- همزمان با حضور جمهوری اسلامی ایران در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد، تفاهم نامه همکاری بین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد به امضای طرفین رسید.

به گزارش ایرنا از خانه کتاب و ادبیات ایران، بر اساس تفاهم نامه امضا شده بین نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و عراق، دو طرف یک غرفه رایگان به مساحت 24 متر مربع برای پنج نفر در اختیار یکدیگر قرار می دهند. سال. همچنین اعطای تسهیلات به ناشران دو کشور برای حضور فعال در نمایشگاه های کتاب طرف مقابل، گسترش همکاری های نمایشگاهی و رویدادهای مرتبط با کتاب، برگزاری نشست های تخصصی و تلاش برای معرفی هرچه بهتر ظرفیت های نشر دو کشور. تا حد امکان از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد با شعار «عراق می خواند» از روز پنجشنبه (31 شهریور 1403) آغاز به کار کرد و تا یکشنبه (اول مهر 1403) از ساعت 10 صبح تا 22 در محل نمایشگاه این شهر ادامه دارد.

خانه کتاب و ادبیات ایران در این دوره از نمایشگاه چهارمین حضور خود را با غرفه‌ای به مساحت 36 متر مربع به معرفی و عرضه 1500 عنوان کتاب در حوزه‌های دین مبین اسلام، ادبیات بزرگسالان، ادبیات کودک و نوجوان، کتب حوزوی و دانشگاهی می‌پردازد. ، آموزش زبان. فارسی، ایرانشناسی، دفاع مقدس و محور مقاومت، کتابهای ویژه شهدای حج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و جزء ویژه قرآن کریم.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا