کتاب و ادبیات

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» منتشر می‌شود

تهران- ایرنا- همزمان با شانزدهمین جشن ادبیات جهاد و مقاومت، نقد رهبر انقلاب از کتاب «پاییز آمد» منتشر می شود.

گزارش کردن ایرنا به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، همزمان با سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان زنجان، « شانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» به همراه انتشار تفسیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «پاییز آمد» توسط مؤسسه پژوهشی-فرهنگی انقلاب اسلامی مصلی در زنجان برگزار می‌شود.

«پاییز آمد» روایت زندگی سرکار خانم فخرالسادات موسوی و سردار شهید احمد یوسفی فرمانده یگان مهندسی سپاه زنجان است که در 240 صفحه توسط خانم گلستان جعفریان نوشته شده و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. .

این مراسم که ساعت 15:30 روز یکشنبه 29 مهر 1403 با حضور خانواده های معظم شهدا، نخبگان و فرهیختگان، فعالان فرهنگی، هنرمندان، دانشجویان و دانشجویان برگزار می شود، به صورت زنده از رسانه و تلویزیون KHAMENEI.IR پخش می شود. کانال ها

کتاب «پایز آمد» یکی از شش کتابی است که اخیراً در هفته دفاع مقدس به عنوان جدیدترین کتاب حضرت آیت الله خامنه ای معرفی شد.

پیش از این، دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی در برنامه‌های جداگانه‌ای از سال 1392 از نویسندگان و راویان کتاب‌های «نورالدین پسر ایران»، «پای که جا ماند» «لشکر خوبان»، «من زندهام»، «آن بیستوسه» نفر، «وقتی مهتاب گم می‌شود، گلستان یازدهم، دختر شینا، آب نمی‌میرد»، «فرنگیس»، «دروغ برای گل سرخ»، «مربع‌های سرخ» «دوران کریسکان»، «تنها گریه کن»، «استخر خون»، «مهاجران سرزمین خورشید»، «خاتون و فرمانده» و «سرباز روز نهم و نام تو مصطفی است» را منتشر کرد. و انتقادات رهبر انقلاب اسلامی بر این کتابها.

شرح رهبر انقلاب بر کتاب منتشر شده است

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا