کتاب و ادبیات

تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» رونمایی شد

زنجان – ایرنا – تفسیر رهبر معظم انقلاب از کتاب «پاییز آمد» روز یکشنبه در زنجان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با شانزدهمین جشن ادبیات جهاد و مقاومت، مراسم رونمایی از کتاب «پاییز آمد» رهبر معظم انقلاب در مصلی خاتم الانبیایی زنجان برگزار شد. این

متن بیانات مقام معظم رهبری به شرح زیر است:

بسمه تعالی.

عشق آتشین، دانش پولادین و ایمان واقعی چهره زندگی این دو جوان است که در این کتاب با نگارشی زیبا و رسا به تصویر کشیده شده است.

این هم از همان روایات صادقانه است که امثال این حقیر را از شنیدن و خواندن شرمنده می کند و فاصله نجومی آنها را با این مجاهدان واقعی آشکار می کند.

Azez 1401″

تفسیر رهبر معظم انقلاب بر کتاب

کتاب «پاییز آمد» روایت زندگی فخرالسادات موسوی و سردار احمد یوسفی فرمانده یگان مهندسی نظامی ارتش زنجان به قلم گلستان جعفریان در 240 صفحه و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

شهید احمد یوسفی در اول اردیبهشت 1335 در شهر زنجان به دنیا آمد. در سال 1359 ازدواج کرد و صاحب دو پسر و یک دختر شد و سپس به عنوان پاسدار در جبهه مشغول به خدمت شد.

او نقش مهمی در فعالیت های انقلاب در زنجان داشت و بزرگترین راهپیمایی زنجان با هدایت و برنامه ریزی او انجام شد. یوسفی از شهدای شاخص شهرستان زنجان و از افراد سنگ بنای سپاه ناحیه زنجان و عضویت در شورای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

«پاییز آمد» نه تنها روایتی از زندگی شخصی و خانوادگی دو شخصیت است، بلکه بسیاری از واقعیت های تلخ و شیرین دوران دفاع مقدس را به تصویر می کشد.

این کتاب نوعی تلاقی عشق و جنگ است. عشقی که در سایه جنگ معنا پیدا می کند و جنگی که با عشق و ایمان قابل تحمل و مبارزه می شود.

زندگی فخرالسادات موسوی و سردار شهید احمد یوسفی در واقع نمونه ای از هزاران زوج ایرانی است که در سال های سخت جنگ نه تنها برای بقا و حفظ جان خود تلاش کردند، بلکه برای حفظ کشور نیز جنگیدند. و ارزش های معنوی جامعه

نویسنده با نگاهی دقیق و انسانی به لحظات سخت و طاقت فرسا زندگی این زوج می پردازد؛ لحظاتی که سرشار از حسرت، ترس و امید است اما در نهایت همیشه با ایمان و اراده قوی همراه است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا