موسیقی

«تهران… جشن بیکران» تمدید شد



به گزارش هنرآنلاین، کنسرت ارکستر سمفونیک تهران که پیش از این قرار بود پنجشنبه، جمعه 29 و 30 شهریورماه ساعت 21:30 به رهبری آرش گوران به عنوان رهبر مهمان در محل وحدت روی صحنه برود. سالن، با استقبال تماشاگران و فروش بلیت، برای اجرا. روز چهارشنبه 28 شهریور نیز تمدید شد.

ارکستر سمفونیک تهران در این کنسرت قرار است رپرتوار متفاوتی را با آثاری از لئونارد برنشتاین، گئورگی سویریدوف، آرام خاچاتوریان و آرتورو مارکز در تالار وحدت اجرا کند.

آرش گوران رهبر ارکستر، کارگردان هنری، آهنگساز و پیانیست ایرانی است که نزد اساتید مشهوری چون مارک استرینگر، هوریا آندریسکو، رودیگر بون و کریستین فون گگن آموزش دیده است. گوران سابقه رهبری ارکستر فیلارمونیک ایران، ارکستر جوانان «موسیقی زمان»، ارکستر ملی ایران و ارکستر «سیوش» به رهبری همایون شجریان را دارد و هم اکنون به عنوان رهبر و مدیر هنری فیلارمونیک تهران فعالیت می کند. ارکستر.

ارکستر سمفونیک تهران در سال 1322 توسط پرویز محمود تأسیس شد. دوران طلایی این ارکستر در سال های 1351 تا 1357 به رهبری فرهاد مشکوا سپری شد، این ارکستر اکنون زیرمجموعه بنیاد فرهنگی رودکی است و با رهبری دائمی منوچهر صهبایی به فعالیت خود ادامه می دهد.

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا