کتاب و ادبیات

تکیه کتاب با یاد شهید جمهور برگزار شد/ احمدوند: آیت‌الله رئیسی توجه ویژه به اهل‌قلم داشت

تهران – ایرنا – معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر توجه ویژه رئیس جمهور به کتاب و ادبیات گفت: حداقل 12 دیدار با اهالی کتاب و همچنین دیدار با سایر اهالی فرهنگ داشته است.

به گزارش خبرنگار کتاب ایرنا، مراسم اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در یاد و خاطره اهل بیت (علیهم السلام) روز پنجشنبه 29 تیرماه 1403 در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم محمد مخبر سرپرست رئیس جمهور، دختران شهید سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند معاون فرهنگی، حسین دوسالار مشاور وزیر فرهنگ، محمود سالاری معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سیدمحمود اسلامی وزیر فرهنگ توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید، مرتضی آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر حضور داشتند.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه این دیدار به یاد رئیس جمهور شهید برگزار شد، گفت: شاید توان قدردانی از زحمات رئیس جمهور شهید را نداشته باشیم، این دیدار راهی برای نشان دادن بود. این قدردانی را از ابی عبدالله (ع) و رئیس جمهور شهید

یاسر احمدوند وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور شهید توجه ویژه ای به کتاب و ادبیات داشت، ادامه داد: ایشان حداقل 12 جلسه با اهالی کتاب داشتند و با سایر اهالی فرهنگ نیز دیدار داشتند.

در ادامه این مراسم از مجتبی امینی برای ساخت مستند «پرواز در مه» که آخرین سفر شهید رئیس جمهور را روایت می کند، پوستر رئیس جمهور که با تکنیک خط کشی ساخته شده از مجموعه شعرهای شهدای پرواز رونمایی شد. .

همچنین از کتاب ها خادم ملت شهدای پرواز اردیبهشت سه سال خدمت عزیز رئیسی سید ابراهیم عبدخدا و خادم رئیس جمهور در سمت رئیس جمهور و از سه ویژه نامه به زبان های فارسی و انگلیسی درباره شهدای پرواز رونمایی و تابلوی خوشنویسی به ریحانه و هانیه سادات رئیسی تقدیم شد.

ادامه دارد…

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا