سیاست

جزئیات سفر جلیلی به مشهد+عکس و فیلم/ بروزرسانی

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سعید جلیلی» یکی از ۶ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز چهارشنبه و در آخرین شب قانونی تبلیغات به مشهد و زادگاهش سفر کرد.

استقبال مردم مشهد از سعید جلیلی در فرودگاه با شعارهای صل‌علی محمد یاور رهبر آمد و صل‌علی محمد بوی رئیسی آمد

استقبال مادر شهید دانیال رضا زاده و شهید کاوه در فرودگاه شهید هاشمی نژاد از سعید جلیلی

در این سفر که در آغاز قرار بود دیدار با حامیان در عرصه میدان شهدای مشهد باشد در آستانه ظهر محل برگزاری دیدار به دلیل عدم صدور مجوز شورای تامین امنیت استان خراسان رضوی ، ورزشگاه تختی در مشهد برای این منظور اعلام شد. در حالی که ساعت حضور جلیلی در بین حامیان ساعت ۱۷ اعلام و به طرق مختلف اطلاع رسانی شده بود اما حضور سعید جلیلی در ورزشگاه در ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه محقق شد.

حضور پدر شهید احمدی روشن در بین حامیان سعید جلیلی یکی از شاخصه های این مراسم بود که در سخنان جلیلی نیز به آن اشاره و مورد تاکید قرار گرفت.

مجری برنامه ورزشگاه تختی مشهد در مورد ویژگی های جلیلی وی را دارنده زبان مشترک با نخبگان دانست و اقرار تمامی سیاسیون مخالف و موافق وی مبنی بر اینکه است که دکتر سعید جلیلی از بسم الله کارش را تا سالهای دفاع مقدس و جهادش، تا سنگر دانشگاه و هر کجا که بوده ثابت قدم بوده و گفتمان اصیل انقلاب اسلامی ایران را دارد.

به تاکید مجری مراسم که با تشویق گسترده حامیان همراه بود جلیلی بلد است مذاکره کند و در مناظرات گفته است که ما مدلی مذاکره می‌کنیم که صدای شما در بیاید.

در حالی که حاضران شعار مرگ بر منافق سر دادند، مجری برنامه هم تاکید کرد که :بترسید ، بترسید چون مشهد کار را تمام خواهد کرد.

از جمله شعارهای حامیان دکتر جلیلی در ورزشگاه تختی مشهد میتوان به این موارد اشاره کرد:«جلیلی،جلیلی حمایتت می‌کنیم /بر نگرده روحانی، هوشیار باش ایرانی،/ صل علی محمد ، سعید جمهور آمد / صل علی محمد یاور رهبر آمد/ مشهد کار را تمام خواهد کرد / جلیلی قهرمان ، حامی مستضعفان/ هم کارنامه هم برنامه ، آقا سعید گزینمه/ بعد شهید رییسی ، فقط سعید جلیلی /کار تو مشهد تمام میشه/ مشهد یک کلام ، جلیلی والسلام خراسان یک کلام، جلیلی والسلام/ ایران یک کلام، جلیلی والسلام

در پایان سخنرانی جلیلی وی خطاب به مردم تاکید کرد روز جمعه که انتخابات برگزار می‌شود از فردای آن روز ، جنبش جهش ملت ایران بلافاصله شروع می‌شود.

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا