کتاب و ادبیات

دفتر شعر جوان در دوره جدید فعالیت عضو می‌پذیرد

تهران- ایرنا- دفتر شعارجوان در فصل جدید فعالیت آموزشی خود، شاعران جوان 17 تا 30 ساله از سراسر کشور را برای اولین دوره می پذیرد.

به گزارش خبرنگار کتاب ایرنا، دفتر شعرجوان در فصل جدید فعالیت های آموزشی خود، شاعران جوان 17 تا 30 سال از سراسر کشور را برای اولین دوره می پذیرد.

از شاعران علاقه‌مند دعوت می‌شود سه تا پنج قطعه از آثار خود را در قالب شعر به همراه مشخصات کامل (تصویر کارت ملی، آدرس کامل و کدپستی، تلفن همراه و ثابت) ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار تا 31 مرداد 1403 خواهد بود.

دفتر شاعر جوان در دوره جدید فعالیت پذیرش می کند

دفتر شعر جوان در سال 68 با هدف شناسایی استعدادهای جوان و تربیت آنها تشکیل شد ساعد باقری، محمدرضا عبدالمالکیان، فاطمه راکعی و محمدرضا محمدی نیکو در شکل گیری این کتاب نقش داشتند. کتاب شاعران جوان 30 سال است که با جذب شاعران جوان تهران و شهرستان، برگزاری جلسات شعرخوانی و نقد شعر، برگزاری کنگره های سالانه، چاپ کتاب شعر اعضا در هر دوره، برگزاری کلاس های مختلف فعالیت می کند. و برنامه های مختلف دیگر با وجود فراز و نشیب های فراوان همواره به عنوان یک نهاد نیمه مستقل و موثر شناخته شده است.

بعد از محمدرضا عبدالمالکیان، بویوک مالکی او این دفتر را اداره می کرد. با استعفای دسته جمعی مدیر و هیات مدیره در سال 1401 پس از مدتی تعطیلی با انتخاب هیات مدیره جدید. درخشش زیبا به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا