دنیای مد

راهنمای استایل کردن شلوار سفید در تابستان

در فصل تابستان به خاطر گرمای شدید هوا بهتر است که از لباس‌های خنک و نخی و رنگ‌های روشن استفاده کنیم. سفید یکی از رنگ‌هایی است که در این فصل به بدن ما در جذب کمتر گرما کمک موثری می‌کند. در واقع لباس سفید گرما و نور خورشید را منعکس کرده  و سپس  کمک می‌کند تا دمای بدن خیلی بالا نرود و باعث گرمازدگی ما نشود. علاوه بر این، سفید از لحاظ استایل نیز یکی از رنگ‌های کلاسیک تابستانی است که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد و معمولا از پیراهن، شومیز تا شلوار و حتی اکسسوری‌های این رنگ به راحتی با آیتم‌های مختلفی ست می‌شوند.

در این مطلب از مجله‌ی کمد، درباره‌ی یکی از لباس‌های پرکاربرد تابستانی یعنی شلوار سفید صحبت می‌کنیم و با چند پیشنهاد کاربردی به شما در نحوه‌ی استایل کردن شلوار سفید برای خانم‌ها و آقایان کمک کنیم.

9 پیشنهاد برای استایل کردن شلوار سفید زنانه در بهار و تابستان

1. شلوار سفید بگی به همراه شومیز مانتویی با طرح راه راه

برای فصل گرمی مانند تابستان داشتن یک استایل راحت و خنک برای فعالیت‌های روزمره‌ی بیرون از خانه قطعا نیاز می‌شود. برای شما که طرفدار شلوارهای سفید بگی هستید، ست کردن با شومیزهای راه راه نخی را پیشنهاد می‌کنیم. برای این ست با کمک کیف‌های کراس بادی زنانه  به همراه یک جفت صندل کلاکز یا اسنیکر ورزشی، استایل کژوال و خنک تابستانی را برای خود بسازید.

استایل دخترانه با شلوار سفید
شلوار تابستانی سفید شلوار تابستانی سفید

2. ترکیب جلیقه و شلوار سفید برای مهمانی

تا به حال برای مهمانی‌های دوستانه‌ی خود، از یک جلیقه به صورت تکی استفاده کرده‌اید؟ احتمالا اغلب اوقات جلیقه‌هایتان را در کنار یک کت یا حتی یک شومیز و بلوز ست کرده باشید، ولی این بار به پیشنهاد ما اعتماد کنید و بار دیگر که به یک مهمانی دوستانه در تابستان دعوت شدید، از یک جلیقه‌ی تک به همراه شلوار سفید استفاده کنید. شما می‌توانید برای این ست یک استایل مونوکروم را انتخاب کنید یا برای جلیقه از رنگ‌های خنثی و کلاسیک مانند کرم و بژ یا طوسی و… در کنار شلوار سفید استفاده کنید.
سعی کنید جلیقه و شلوارتان از لحاظ جنس پارچه‌، به هم شبیه باشند؛ زیرا در نهایت استایل چشم‌نوازتری خواهید داشت.
این ست با صندل‌های تابستانی و یک کیف دوشی به رنگ قرمز گیلاسی یا  همان Cherry Red ترکیب فوق العاده‌ایست.

ست کردن جلیقه با شلوار سفید ست کردن جلیقه با شلوار سفید
استایل جلیقه و شلوار سفید استایل جلیقه و شلوار سفید
مدل زنانه جلیه و شلوار سفید - مجله کمد مدل زنانه جلیه و شلوار سفید - مجله کمد

3. استایل مونوکروم با شومیز و شلوار سفید

داشتن یک شومیز سفید در کمد لباستان می‌تواند در موقعیت‌های مختلفی به کارتان بیایید. اگر از استایل‌های تک‌رنگ یا مونوکروم خوشتان می‌آید، این بار شلوار سفیدتان را با شومیز سفید دلخواهتان ست کنید. پیشنهاد ما این است که اگر می‌خواهید مقداری تنوع در این ست ایجاد کنید، می‌توانید به جای استفاده از شومیز سفید ساده از شومیزهای طرح‌دار -برای مثال دارای تزیینات گیپور- استفاده کنید. این ست در کنار یک کفش بالرینا و کیف دستی مشکی می‌تواند برای مهمانی‌ها نیز مناسب باشد.

ست مونوکروم سفید- برند سارک ست مونوکروم سفید- برند سارک
ست مونوکروم سفید تابستانه؛ برند سارک
شومیز و شلوار سفید - مجله کمد شومیز و شلوار سفید - مجله کمد

پیش از این در مطلب دیگری از مجله‌ی کمد درباره‌ی چگونه ست کردن شومیز سفید نوشته‌ایم، خواندن این مطلب نیز به شما برای استایل‌های تابستانی متنوع کمک خواهد کرد.

سرما ما را جذاب‌تر می‌کند!

ادامه مطلب

4. شلوار جین سفید برای طرفداران جین

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که جین همیشه باید نقشی در استایلتان داشته باشد، از شلوارهای جین سفید برای تابستان امسال غافل نشوید. برای انتخاب رنگ مناسب در بالاتنه چند گزینه برای شما وجود دارد. شما می‌توانید با شلوار جین سفید از رنگ‌های کلاسیک و خنثی استفاده کنید، هم‌چنین می‌توانید از رنگ‌های روشن و پاستلی که ترکیب تابستانی زیبایی هم به ظاهرتان می‌دهد، استفاده کنید. بر حسب موقعیتی که در آن قرار می‌گیرید می‌توانید با این شلوار از صندل‌های پاشنه‌بلند تابستانی و اسنیکرها استفاده کنید.

شلوار جین سفید زنانهشلوار جین سفید زنانه
شلوار سفید زنانه جین - مجله اینترنتی سارک شلوار سفید زنانه جین - مجله اینترنتی سارک

5. شلوار سفید به همراه شومیز یا کت جین

اگر یک کت جین یا شومیز جین در کمد لباستان دارید و دنبال یک ترکیب تابستانی کژوال با جین هستید، شلوار سفید راسته یا بگی گزینه‌ی مناسبی خواهد بود. اگر قصد دارید آن را با شلوار بگی سفید استفاده کنید بهتر است از کفش‌های پاشنه‌دار و کتونی‌ و صندل‌های لژدار استفاده کنید.

 شلوار سفید به همراه شومیز یا کت جین شلوار سفید به همراه شومیز یا کت جین
شومیز جین با شلوار سفید - سارک شومیز جین با شلوار سفید - سارک
شومیز جین؛ برند سارک

6. کت‌های کلاسیک در کنار شلوار سفید

همه‌ی ما می‌دانیم که رنگ مشکی در تابستان به علت جذب زیاد نور خورشید و تأثیر بر گرم شدن  بیش از حد بدن گزینه‌ی مناسبی نیست؛ ولی برای بعضی موقعیت‌ها انتخاب یک کت مشکی  از جنس لینن در کنار یک شلوار سفید راسته گزینه‌ی کلاسیک و خوبی خواهد بود. علاوه بر مشکی، می‌توانید شلوار سفید را بر حسب سلیقه با کت‌های سفید، کرم، سرمه‌ای، طوسی و… نیز بپوشید. برای جذاب‌تر شدن این ست می‌توانید از کیف‌های بسکتی یا سبدی استفاده کنید. برای کفش نیز انتخاب رنگ مشکی گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.

کت‌ کلاسیک در کنار شلوار سفیدکت‌ کلاسیک در کنار شلوار سفید
کت و شلوار سفید - برند سارککت و شلوار سفید - برند سارک
ست کت و شلوار سفید؛ برند سارک

7. شلوار سفید به همراه لباس‌های گل‌دار و خال‌خالی با رنگ‌های شاد

تابستان برای همه‌ی ما یادآور رنگ‌های شاد و طرح‌هایی سرزنده است. برای این تابستان شلوار سفید را با یک تاپ، تیشرت و شومیز نخی با یکی از طرح‌ های گل‌دار، خال‌خالی یا با طرح ساده ولی با رنگ‌های پرنشاطی مانند نارنجی زرد، نارنجی، سبز و… استفاده کنید.

شومیز تابستانه؛ برند سارکشومیز تابستانه؛ برند سارک
شومیز تابستانه؛ برند سارک
شومیز کوتاه و شلوار سفید زنانه شومیز کوتاه و شلوار سفید زنانه

8. تاپلکس‌ های مجلسی با شلوار سفید

برای مهمانی‌های دوستانه و مجلسی می‌توانید به سراغ شلوار سفید محبوبتان بروید و این بار آن را  با یک تاپلکس مجلسی ست کنید. تاپلکس مشکی در کنار شلوار سفید یک استایل کلاسیک و استفاده از رنگ‌های متنوع دیگر مانند آبی و بنفش و… یک ظاهر نشاط‌‌بخش به شما می‌دهد. هم‌چنین برای مهمانی‌های دوستانه می‌توانید تاپلکس خود را با شلوار کارگو سفید نیز استایل کنید تا یک ظاهر غیررسمی و در عین حال شیک داشته باشید.

تاپلکس با شلوار سفید تاپلکس با شلوار سفید
ست تاپلکس با شلوار سفید ست تاپلکس با شلوار سفید

9. تاپ و تیشرت‌های قلاب‌ بافی به همراه شلوار سفید

تاپ و تیشرت‌های قلاب‌بافی یکی دیگر از مواردی است که می‌توانید به همراه شلوار سفید در تابستان برای دورهمی‌های  دوستانه‌ی خود بپوشید. شما می‌توانید آن را به صورت تک یا با استفاده از یک کراپ تاپ سفید استفاده کنید و یک ست مهمانی راحت و تابستانی را داشته باشید. در این ست انواع صندل‌های تابستانی از تخت تا پاشنه‌دار می‌تواند تکمیل‌کننده‌ی این ست باشد.

تاپ و تیشرت‌های قلاب‌بافی به همراه شلوار سفیدتاپ و تیشرت‌های قلاب‌بافی به همراه شلوار سفید
استایل وینی هارلو در جشنواره‌ی کن 2024
ست تاپ قلاب بافی سفید با شلوار سفید ست تاپ قلاب بافی سفید با شلوار سفید

اگر علاقه‌مند هستید این 9 پیشنهاد را با آخرین ترندهای کیف و کفش بهار و تابستان 2024 ست کنید، پیشنهاد می‌کنیم به مطلب زیر سر بزنید.

پارچه سوییت چیست؟ چگونه و کجا تولید می‌ شود و چه ویژگی‌ هایی دارد؟

ادامه مطلب

8 ایده‌ استایل کردن با شلوار سفید برای آقایان در تابستان

1. کت‌های بلیزر در کنار شلوار سفید مردانه

یکی از گزینه‌هایی که می‌توان برای استایل نیمه‌رسمی با شلوار سفید استفاده کرد، کت‌ بلیزر است. شلوارهای سفید با جنس پشمی، لینن و پارچه‌ی توییل برای موقعیت‌های رسمی مناسب‌تر است. برای این ست می‌توانید از کت‌های طوسی، آبی و مشکی به همراه کفش‌های آکسفورد و لوفر استفاده کنید.

کت‌های بلیزر در کنار شلوار سفید مردانهکت‌های بلیزر در کنار شلوار سفید مردانه
ست کردن کت اسپرت مردانه با شلوار سفید ست کردن کت اسپرت مردانه با شلوار سفید

2. شلوار جین سفید و تیشرت ساده

احتمالا در کمد لباستان یک تیشرت نخی تابستانی وجود دارد که به علت رنگ و شاید جنس لباس تمایل دارید بارها به هنگام بیرون رفتن از خانه آن را بپوشید. حالا به پیشنهاد ما به سراغ همان تیشرت محبوبتان بروید و آن را با یک شلوار جین سفید ست کنید. برای این استایل می‌توانید تیشرت خود را داخل شلوار بگذارید و آن را با کمربند مشکی و اسنکیرهای ورزشی یا یک جفت کتونی آل استار ست کنید.

شلوار جین سفید ساده با تیشرت مردانه شلوار جین سفید ساده با تیشرت مردانه
شلوار جین مردانه با تیشرت مردانه شلوار جین مردانه با تیشرت مردانه

3. هم‌ نشینی مناسب رنگ سبز با شلوار سفید مردانه برای تابستان

اگر تا به امروز تیشرت‌ و پیراهن‌های سبز جزو گزینه‌های خریدهای تابستانیتان نبوده، برای امسال به سراغش بروید و با یک شلوار سفید راسته ست کنید.

ترکیب رنگ سبز با شلوار سفید در استایل مردانه ترکیب رنگ سبز با شلوار سفید در استایل مردانه
پولوشرت سبز با شلوار سفید پولوشرت سبز با شلوار سفید

4. استایل اسمارت کژوال با شلوار سفید

برای ساختن یک استایل اسمارت کژوال تابستانی با شلوار سفید راسته سراغ پیراهن‌های اسلیم فیت مردانه با رنگ‌های پاستلی بروید. این استایل را با یک لوفر قهوه‌ای یا مشکی و عینک آفتابی مورد علاقه‌تان تکمیل کنید.

استایل اسمارت کژوال با شلوار سفید مردانه استایل اسمارت کژوال با شلوار سفید مردانه
تیپ کژوال با شلوار سفید مردانه تیپ کژوال با شلوار سفید مردانه

5. شلوار سفید مردانه در کنار پیراهن و تیشرت با رنگ‌ های شاد و روشن

اگر تیشرت یا پیراهن‌هایی به رنگ‌های نارنجی، زرد، قرمز و… دارید، برای این تابستان آن‌ها را با یک شلوار سفید یا جین سفید ست کنید و ظاهری تابستانه‌ و منحصربه‌فرد برای خودتان بسازید. این ست را می‌توانید همراه با اسنیکرهای اسپرت و ورزشی و حتی با کفش‌های قایقی بپوشید.

شلوار سفید مردانه در کنار پیراهن و تیشرت با رنگ‌ های شاد و روشنشلوار سفید مردانه در کنار پیراهن و تیشرت با رنگ‌ های شاد و روشن
پیراهن روشن همراه با شلوار سفید مردانه پیراهن روشن همراه با شلوار سفید مردانه

 در انتها مانند پیشنهادهای استایل خانم‌ها با شلوار سفید؛ آقایان نیز می‌توانند از این سه پیشنهاد استفاده کنند:

چگونه گوشواره شما را زیباتر می‌کند؟ (چند راه ساده برای انتخاب گوشواره مناسب)

ادامه مطلب

6. استایل مونوکروم سفید

استایل مونوکروم سفیداستایل مونوکروم سفید
استایل مونوکروم سفید مردانه - کت و شلوار استایل مونوکروم سفید مردانه - کت و شلوار
استایل آقایان در جشنواره‌ی کن 2024

7. پیراهن و تیشرت‌ های راه راه با شلوار سفید

پیراهن و تیشرت‌ های راه راه با شلوار سفیدپیراهن و تیشرت‌ های راه راه با شلوار سفید
پیراهن های راه راه مردانه با شلوار سفید - مجله کمد پیراهن های راه راه مردانه با شلوار سفید - مجله کمد

8. پیراهن یا کت‌ های جین در کنار شلوار سفید مردانه

کت‌  جین در کنار شلوار سفید مردانهکت‌  جین در کنار شلوار سفید مردانه
ست کردن کت جین آبی مردانه با شلوار سفید  ست کردن کت جین آبی مردانه با شلوار سفید

کلام آخر:

به یاد داشته باشید همان‌طور که در زمستان و هوای سرد از بدن خود با پوشیدن لباس‌های مناسب زمستانی مراقبت می‌کنیم، در فصل گرمی مثل تابستان نیز با رعایت برخی نکات مانند پوشیدن لباس‌های خنک و رنگ‌های روشن و سفید، می‌توانیم از خودمان در برابر گرمازدگی محافظت کنیم.

اگر تا به حال شلوار سفید جایی در استایلتان نداشته، تابستان پیش‌ رو فرصت خوبی است تا با کمک پیشنهادهایی که در این مطلب گفته شد، استایل‌های تابستانی متنوعی برای خود بسازید. پس برای شروع در اولین قدم می‌توانید جهت دیدن و خرید انواع شلوارهای سفید زنانه به سایت فروشگاهی برند سارک سر بزنید.

 منابع:

www.whowhatwear.com

www.instyle.com

www.vogue.com

www.thefashionisto.com

mensflair.com

منبع: مجله‌ی کمد سارک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا