ورزش و تناسب اندام

راهکارهای کاربردی برای لاغری انگشتان

آیا ورزش برای لاغری انگشتان مفید است؟ چه راهکارهایی برای لاغری انگشت یا لاغرتر نشان دادن آن وجود دارد؟ آیا شما از ظاهر انگشتان خود ناراضی هستید و همیشه سعی می کنید سریع دستتان را از دید افراد پنهان کنید؟

باید بدانید که تمام انسان‌ها با ویژگی‌های یکسان آفریده نشده‌اند و شما هر شکل و ظاهری که دارید ، زیباترین هستید. اما اگر همچنان در پی ایجاد تغییر در ظاهر انگشتان خود هستید، باید بگوییم که خوشبختانه راه‌هایی برای لاغری انگشتان وجود دارد. این راهکارها تا حدی آسان است و نمی‌تواند شما را از داشتن انگشتان لاغر و باریک محروم کند. در این مطلب انواع راهکار و ورزش برای لاغری انگشتان معرفی می‌کنیم.

برای لاغر شدن انگشتان دست چه کنیم؟

متاسفانه نمی‌توانیم یک ورزش برای لاغری انگشتان معرفی کنیم. ولی خوشبختانه چند راهکار موثر برای لاغر کردن انگشت سراغ داریم. در این قسمت راهکارهای پیشنهادی ما را بخوانید.

۱. وزن‌تان را کاهش دهید!

اگر شما فردی با انگشتان چاق هستید، شاید اضافه وزن داشته باشید. به خاطر داشته باشید که برای لاغری موضعی نمی‌توانید اقدام کنید و اصولی یک قسمت از بدن خود را لاغر کنید.

پس باید یک کاهش وزن کلی در بدن اتفاق بیتفد. بنابراین اگر می‌خواهید انگشتان زیبا و خوش فرمی داشته باشید. باید کمی به خود سختی بدهید و خودتان را با روش‌های اصولی لاغر کنید.

به طور کلی اگر شما اضافه وزن دارید و آن را کاهش دهید. قطعا انگشتان لاغرتری نسبت به قبل خواهید داشت. پس با یک برنامه غذایی ورزشی اصولی و مناسب می‌توانید به اندام ایده آل و انگشتان لاغرتر دست یابید.

۲. ورزش را به برنامه زندگی‌تان اضافه کنید!

اغلب اوقات قصد رفع چاقی بدن‌تان را دارید. اما تغذیه مصرفی روزانه یا سبک زندگی خاص یا ناسالم شما منجر به چاقی دامنه‌ دار شما شده‌است. آژانس کنترل و پیشگیری از بیماری ایالات متحده به بزرگسالان توصیه می‌کند حداقل ۱۵۰ دقیقه در هفته ورزش هوازی و قدرتی داشته باشند.

پس اگر شما می‌خواهید این روش را در پیش بگیرید. قطعا نیازمند تغییراتی در برنامه زندگی‌تان هستید. بنابراین اگر ورزش در برنامه زندگی‌تان وجود ندارد. سعی کنید برای رسیدن به اندامی زیباتر حرکات ورزشی مناسب خودتان را روزانه انجام دهید. به طور کلی انجام ورزش برای لاغری انگشتان می‌تواند مفید و موثر باشد.

۳. برنامه غذایی مناسب داشته باشید!

روش ایمن و مؤثر دیگر برای کاهش وزن پیروی از یک برنامه غذایی مناسب است. پس رژیم غذایی سالم و متعادلی را برای خود انتخاب کنید. میوه، سبزیجات تازه، گوشت بدون چربی (سینه مرغ و انواع ماهی‌ها) بخش مهمی از یک رژیم غذایی سالم هستند. اگر قصد کاهش وزن دارید. قبل از هر چیز با یک مربی درباره رژیم غذایی‌تان مشورت کنید. در این صورت مسیر کاهش وزن موفق‌تری را تجربه خواهید کرد.

تغذیه برای لاغری انگشتان

۴. به اندازه کافی آب بنوشید!

نوشیدن آب کافی در بسیاری از موارد برای بدن توصیه شده‌است. برای لاغری انگشتان نیز این توصیه کارساز است. پس بهتر است بدن‌تان هیدراته بماند. دست‌های “چاق” ممکن است متورم و پف‌دار باشند. گاهی به دلیل کمبود آب بدن‌تان دچار احتباس مایعات زیر پوست می‌شود. به همین دلیل دستان شما به ظاهر “چاق” به نظر می‌رسند. پس نوشیدن آب کافی را فراموش نکنید.

در نوشیدن آب نیز زیاده‌روی نکنید. چرا که استفاده بیش از حد هر ماده ای برای بدن مضر است. از این رو صرف بیش از حد آب باعث عدم تعادل الکترولیت‌ها در بدن و موجب نوعی تورم می‌شود.

اگر همراه با تورم دستان علائم دیگری مانند استفراغ، حالت تهوع یا سرگیجه هم دارید به پزشک مراجعه کنید. تورم دست یا اندام‌های دیگر می‌تواند نشانه مشکلات جدی پزشکی باشد.

۵. مصرف نمک را کاهش دهید!

مصرف نمک را در برنامه غذایی خود به میزان استاندارد برسانید. مصرف نمک زیاد می‌تواند باعث احتباس مایعات شود. این احتباس باعث تورم در دستان و چاقی انگشتان می‌شود.

از مصرف بی‌ رویه غذاهایی مانند بادام‌زمینی شور، چیپس سیب‌زمینی، گوشت فرآوری شده و سُس سویا خودداری کنید. نمک نه تنها بر لاغری انگشتان و زیبایی تأثیر منفی دارد، بلکه برای سلامتی عمومی بدن نیز مضر است.

ورزش برای لاغری انگشتان دست

آیا می‌توان یک نوع ورزش برای لاغری انگستان توصیه کرد؟ واقعیت این است که هیچ ورزشی برای لاغر کردن انگشتان‌ وجود ندارد. نه فقط انگشت بلکه هیچ نقطه ای از بدن را نمی‌توان با ورزش خاصی لاغر کرد. انگشت‌های ما از استخوان و تاندون تشکیل شده‌اند و مقدار چربی بسیار کمی دارند؛ بنابراین حتی اگر هم ورزش چربی سوز موضعی وجود داشت، نمی‌توانست تاثیری روی انگشتان داشته باشد!‌

با این حال اگر انگشتان شما بسیار تپل و درشت است احتمالا با کاهش وزن کل بدن، کمی هم سایز انگشتان کوچک شوند. برای کاهش وزن باید رژیم غذایی کالری نقصان و همچنین ورزش‌های هوازی و قدرتی انجام دهید. همچنین با ترفندهایی که در این مقاله گفتیم، می‌توانید کاری کنید که انگشتان شما باریک‌تر و ظریف‌تر به نظر برسند.

ورزش برای لاغری انگشتان دستورزش برای لاغری انگشتان دست

چگونه انگشتان دست را کشیده تر نشان دهیم؟

اگر از ما بخواهید به این دغدغه پاسخ بدهیم، همان لاغری کل بدن را توصیه می‌کنیم. در این صورت است که به‌صورت تضمینی به شما می‌گوییم که انگشتان دست‌های‌تان نیز پس از لاغری کل بدن‌تان لاغر خواهند شد. اما اگر این موضوع اتفاق نیفتد، به پزشک مراجعه کنید تا علت تورم دست‌های‌تان را جویا شوید. در ادامه با برخی راهکارهای ساده برای لاغر نشان دادن انگشتان دست آشنا شوید.

۱. کمک گرفتن از زیورآلات برای لاغری انگشتان

جواهرات متناسب با انگشتان خود انتخاب کنید. چون اگر یک انگشتر خیلی کوچک و باریک باشد. حتی دست‌های لاغر نیز چاق به نظر می رسند. پس اندازه حلقه خود را با دقت مشخص کنید. این موضوع برای تمامی زیورآلات (دستبند و ساعت) نیز صادق است.

۲. زیباتر کردن ناخن‌ها

از مانیکور و خدمات زیبایی ناخن استفاده کنید. همچنین سعی کنید ناخن‌های خود را بلند نگه‌ دارید تا کشیده و باریک به نظر برسند. اگر دستان زیبا می‌خواهید حتما از دستان خود به خوبی مراقبت کنید.

رنگ لاک نیز در زیبایی دست شما تاثیر دارد. این رنگ‌ها تصور “لاغری انگشتان” را در چشم تداعی می‌کند. بهتر است لاکی که انتخاب می‌کنید به رنگ پوست شما نزدیک باشد و از خانواده رنگ‌های روشن و بِژ باشد.

۳. استفاده از دستکش

دستکش انتخاب خوب دیگری برای زیبا نشان دادن دستان است از طرفی نوعی شیک پوشی محسوب می‌شود. دستکش مورد علاقه خود را پیدا کنید و به زیبایی دستان خود بیفزایید. با این انتخاب از دستان خود در برابر نور شدید خورشید یا سردی هوا نیز محافظت کرده‌اید.

سخن پایانی

نمی‌توان یک ورزش برای لاغری انگشتان دست معرفی کرد. بهترین روش برای باریک شدن انگشتان، لاغری کل بدن با یک برنامه غذایی ورزشی اصولی و مناسب است. چیزی به اسم لاغری موضعی وجود ندارد. اگر شما به صورت کلی کاهش وزن داشته باشید، انگشتان‌تان هم لاغرتر خواهند شد. در این مطلب بهترین راهکارها برای لاغری انگشتان و چندین ترفند برای باریک نشان دادن انگشتان دست معرفی کردیم.

منبع : wikihow

منبع: فیتامین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا