کتاب و ادبیات

راویان سرزمین زیتون؛ پویشی برای تقویت تولید کتاب با موضوع فلسطین

تهران- ایرنا- کمپین «راویان زیتون» برای تقویت جریان تولید کتاب با موضوع فلسطین و کمک به ناشران لبنانی کار خود را آغاز کرد و از مشارکت ناشران در این کشور استقبال می کند.

به گزارش ایرنا، کمپین «راویان زارمین زیتون» به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی با هدف تقویت جریان سازی تولید کتاب با موضوع فلسطین بر اساس چهار محور اصلی راه اندازی شده است.

1. اقدامی جدی برای تولید کتابهای خوب برای روایتی ماندگار از این نبرد تاریخی در فلسطین

2. برادری ناشران ایرانی با ناشران لبنانی آسیب دیده از تجاوزات رژیم صهیونیستی برای کمک به احیای نشریات آنها. ناشران محترم آمادگی خود را برای این اقدام از طریق تماس با حساب کاربری @ketab_nashr در پیام رسان بله و ایتا و تلگرام اعلام کنند.

3. مشارکت در تأمین مالی جایزه جهانی ادبیات فلسطین برای تقویت جریان تولید روایت مقاومت و فلسطین. ناشرینی که تصمیم به همکاری در این بخش دارند برای اطلاعات بیشتر به حساب کاربری @ketab_nashr پیام ارسال کنند.

4. مشارکت در تهیه کتب قرآن و دعا و کتب غیرفارسی برای کودکان و نوجوانان برای مردم لبنان. ناشران محترم می توانند در تهیه کتاب های کودک و نوجوان و همچنین ادعیه قرآن کریم و غیر فارسی برای مردم لبنان همکاری داشته باشند و این کتاب ها را جمع آوری و به لبنان به انتشارات شهید کاظمی به نشانی: قم، معلم ارسال کنند. خیابان مجتمع ناشر طبقه 1 واحد 131 کد پستی 3715699968 و شماره تماس 02533551818 .

انتشارات زیارت ناشر کتب عمومی و مذهبی به کمپین «راویان زارمین زیتون» پیوست.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا