سیاست

رای مجلس به همه کابینه همراهی با دولت در مسیر وفاق ملی است 

«شهباز حسن‌پور بیگلری» در گفت‌ وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، با اشاره به رای اعتماد مجلس به کابینه دولت چهاردهم گفت: مجلس با رای اعتماد به همه وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم همراهی خود را با دولت در مسیر وفاق ملی اعلام کرد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس و دولت در کنار یکدیگر مجدانه در مسیر رفع مشکلات مردم و ایجاد وفاق بیشتر بین آحاد مختلف جامعه تلاش می‌کنند.

وی افزود: نمایندگان مجلس همانطور که در رای اعتماد به کابینه همراهی خود را با دولت اعلام کردند در مسیر حل مشکلات مردم و بهبود شرایط اقتصادی همراه و یار دولت خواهند بود.

حسن پور خاطرنشان کرد: هدف ما در مجلس کمک به رفع مشکلات مردم است و در این مسیر در چهارچوب قانون به همکاری و همراهی خود با دولت ادامه خواهیم داد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیدواریم در سایه این وحدت و وفاق ملی ایجاد شده ما شاهد هرچه بهتر شدن شرایط معیشتی و اقتصادی مردم در ادامه مسیر باشیم.

به گزارش ایرنا، عصر چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از بررسی سوابق، صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی مسعود پزشکیان، به هر ۱۹ وزیر کابینه چهاردهم رای اعتماد دادند.

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا