کتاب و ادبیات

رونمایی از پنچ عنوان کتاب پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نمایشگاه مسکو

تهران- ایرنا- پنج عنوان کتاب از انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه که به زبان روسی ترجمه شده اند، برای نخستین بار در سی و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو رونمایی شد.

گزارش کردن معاونت علمی و آموزشی ایرنا از پژوهشکده حوزه و دانشگاه، پنج عنوان کتاب از پژوهشکده حوزه و دانشگاه با موضوعات علوم تربیتی، روانشناسی و جامعه شناسی که به زبان روسی ترجمه شده اند، برای اولین بار در سی و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو به نمایش درآمد. منصفانه

در این نمایشگاه ناشران و توزیع کنندگان کتاب از مناطق مختلف روسیه و برخی از کشورها مانند جمهوری اسلامی ایران، آلمان، چین، جمهوری آذربایجان و بلاروس در بیش از 300 غرفه شرکت کرده اند.

عناوین کتاب های این نمایشگاه از انتشارات پژوهشگاه عبارتند از: کتاب سیره تربیتی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و اهل بیت علیهم السلام (جلد اول). )، «تربیت فرزند» نوشته سیدعلی حسینی زاده، کتاب سیره تربیتی پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و اهل بیت علیهم السلام (جلد دوم)». تربیت دینی» نوشته محمد داودی «تاریخ تربیتی پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم (جلد سوم)، تربیت اخلاقی» نوشته محمد داودی، کتاب «سلامت روان» نوشته محمدرضا سالاری فر، محمدصادق. شجاعی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی اصل، محمد دولت‌خواه و پرویز آزاد فلاح و کتاب «اسلام و تفاوت‌های جنسیتی در نهادهای اجتماعی» تالیف حسین بستان (نجفی).

معرفی آثار پژوهشکده حوزه و دانشگاه در نشست ها، بازدیدها و رویدادهای علمی بین المللی موجب استقبال و علاقه مراکز علمی و ناشران بین المللی به ترجمه و انتشار این آثار به 12 زبان دنیا شده است. . اکنون بیش از 120 عنوان کتاب از اساسنامه پژوهشگاه ها و دانشگاه ها توسط مراکز علمی و ناشران بین المللی ترجمه و منتشر شده است.

نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو تا 18 شهریور در مرکز نمایشگاهی مسکو (اکسپوسنتر) برپاست. به گفته برگزارکنندگان، ناشران و توزیع کنندگان کتاب از مناطق مختلف روسیه و برخی از کشورها مانند جمهوری اسلامی ایران، آلمان، چین، جمهوری آذربایجان و بلاروس در بیش از 300 غرفه شرکت کرده اند.

بیش از 400 عنوان کتاب از 64 ناشر ایرانی با موضوعات آموزش زبان فارسی، معارف اسلامی، کودکان و نوجوانان، ایران شناسی، هنر، ادبیات پایداری و مقاومت، ادبیات کلاسیک و معاصر در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است. غرفه ایرانی در این نمایشگاه.
برگزاری کارگاه های آموزشی برای آشنایی با خوشنویسی و نقاشی ایرانی، نشست های تخصصی، رونمایی و معرفی کتاب، نشست با ناشران و نویسندگان از جمله برنامه های غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا