کتاب و ادبیات

سارا روستاپور دبیر نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون شد

تهران- ایرنا- رئیس نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سارا رستاپور را به عنوان دبیر این دوره از جشنواره منصوب کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، فرهاد فلاح وی با اشاره به تجربه، تخصص و سابقه سارا رستاپور در زمینه هنرهای نمایشی در حوزه کودک و نوجوان، وی را به عنوان دبیر نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی کرد.

مدیر جشنواره در این حکم نوشته است: جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سابقه تاثیرگذار و استقبال پرشور مخاطبان همواره از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. انتظار می رود برای رسیدن به آینده ای روشن و تربیت نسل جدیدی از هنرمندان جوان از فرصتی که در اختیار شما قرار گرفته و به مدد حضور پرشور و سرمایه این هنر یعنی مخاطب و توجه به قدرت خلاقیت و خلاقیت و نبوغ نوجوانان. این هنر را در نوزدهمین سال خود رشد دهید.

سارا رستاپور دبیر نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون شد

فلاح در ادامه به نقل از حکم رستاپور گفت: فرزندان این دیار امانت الهی هستند که باید با آغوش باز شاهد تجسم امید و روزهای شاد زندگی در صحنه زندگی باشند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان این حکم ابراز امیدواری کرده است که در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی شاهد رشد و تعالی این هنر در بین جوانان این سرزمین باشیم.

نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور گروه های نمایشی اعضای نوجوان کانون از استان های مختلف کشور در شهریور 1403 در تهران برگزار می شود.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا