سیاست

سخنگوی شورای نگهبان در شعبه انتخاباتی مسجد النبی (ص) نارمک حضور یافت

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان بعد از ظهر امروز (جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳) در ادامه بازدید از شعب انتخاباتی شهر تهران، در شعبه انتخاباتی مسجد النبی (ص) نارمک حضور یافت.

طحان نظیف ابتدا با افراد پیر و جوان و حتی کودکانی که همراه با والدین‌شان آمده بودند و در صفی طولانی بیرون از مسجد ایستاده بودند تا رای بدهند، خوش و بش کرد و به نکات و پیشنهادات آن‌ها نیز گوش داد.

یکی از حاضران به سخنگوی شورای نگهبان گفت از مسئولان و رئیس‌جمهور آینده انتظار داریم به گونه‌ای عمل کنند که با افتخار و سربلندی هم خودمان در انتخابات شرکت کنیم و هم دیگران را به مشارکت در این امر مهم دعوت کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان در این شعبه با عوامل نظارتی و اجرایی گفت وگو کرد. از عوامل انتظامی قدردانی کرد و با خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها نیز گفت وگو کرد.

طحان‌نظیف در گفت وگو با رسانه‌ها گفت: در برگزاری انتخابات در سراسر شعب با مشکل خاصی مواجه نیستیم و شاهد حضور خوب مردم در پای صندوق‌های رای نیز هستیم.

وی نماز مغرب و عشا را در مسجد النبی (ص) به جماعت ادا کرد.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز (جمعه ۳ تیر ۱۴۰۳) در حدود ۵۹ هزار شعبه در سراسر کشور و در بیش از ۹۵ کشور آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا