کتاب و ادبیات

ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» تا ۱۰ شهریور تمدید شد

تهران – ایرنا – مهلت شرکت در ششمین دوسالانه بین المللی «کارتون کتاب» تا 19 شهریور 1403 تمدید شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مهلت شرکت در ششمین دوسالانه بین المللی «کاریکاتور کتاب» به درخواست هنرمندان حاضر در راهپیمایی اربعین تا 10 شهریور ماه 1403 تمدید شد.

تاکنون هنرمندانی از 72 کشور جهان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

این دوره از جشنواره با محوریت موضوعات «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، اوقات فراغت، شادی و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و تجارت»، «کتاب، کتابخانه» برگزار می‌شود. و پاتوق فرهنگی». و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویدادهای مهم اجتماعی» برگزار می شود و «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» از موضوعات جانبی این دوره از جشنواره خواهد بود و علاقه مندان می توانند آثار خود را در دو بخش حرفه ای ارسال کنند. و مبتدی (هنرمندان ایرانی که در مسابقات داخلی و بین المللی شرکت نکرده اند).

جوایز

در بخش حرفه ای برندگان این جشنواره (مقام اول تا سوم) علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، هدیه نقدی (به ترتیب 1000، 700 و 500 یورو) و 3 نفر شایسته تقدیر، علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، ۸۰ میلیون ریال هدیه نقدی دریافت می شود همچنین به ۶ نفر در قسمت مبتدی لوح تقدیر و ۵۰ میلیون ریال هدیه نقدی تعلق می گیرد.

علاقه مندان به شرکت در ششمین دوسالانه بین المللی «کارتون کتاب» می توانند با عضویت در سامانه جشنواره تا 10 سپتامبر 1403 (31 مرداد 2024) اقدام کنند. www.booktoon.ir آثار خود را ارسال کنید

آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG، وضوح حداقل 200 dpi، طول یا عرض 2000 پیکسل و حداکثر حجم 100 مگابایت ارسال شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02166735792 (داخلی 2165) و 09105039320 و ایمیل info@booktoon.ir تماس حاصل فرمایید.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا