موسیقی

شوری که محسن چاوشی با «تکیه کوچیک» به راه انداخت/ ثبت رکورد ۱۰۳ هزار بازدید در ۵ روز



به گزارش آرتونلاین، همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله (ع) در دهه اول محرم هر ساله بازار اشتراک سرودها و نماهنگ های عاشورایی در فضای مجازی داغ می شود. کاربران در بازنشر و اشتراک گذاری این آثار تلاش جدی تری نشان می دهند.

محسن چاوشی فارغ از جریان فعال و مستمر تولید محتوای عاشورایی در هیئات مذهبی با محوریت مداحان مشهور، یکی از شناخته شده ترین نوازندگانی است که انتشار قطعه ای جدید به مناسبت این ایام را به نویدی نانوشته بین خود تبدیل کرده است. خودش و طرفدارانش در سال های اخیر. است.

چاوشی که در فضای مجازی به ایجاد زمینه برای اقدامات خیرخواهانه شهره است در کنار فعالیت های هنری، ارادت خاصی به اهل بیت(ع) دارد و در بیشتر مناسبت های مذهبی قطعه ای را به ائمه(ع) تقدیم می کند. «تکیه کوچیک» عنوان جدیدترین آهنگ عاشورایی این خواننده است که همزمان با شب تاسوعا منتشر شد و ظرف پنج روز با استقبال گسترده ای در فضای مجازی مواجه شد.

بر اساس آمار ثبت شده در کانال رسمی محسن چاوشی در آپارات، تعداد بازدیدهای قطعه «تکیه کوچیک» پس از ۷۲ ساعت انتشار از مرز ۱۰۳ هزار بازدید گذشت که رکورد قابل توجهی است.

کانال رسمی چاوشی در این سایت که از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است، در کمتر از یک سال از مرز 8 هزار دنبال کننده عبور کرده است و مجموع بازدید آثار این خواننده در این سایت یک میلیون و 600 هزار نفر است. بازدیدهای بیشتری بوده است.

«تکیه کوچیک» عنوان جدیدترین آهنگ عاشورایی این خواننده محبوب است.

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا