سیاست

طیب‌نیا درگذشت ابوالشهیدین حاج سید جواد حجازی را تسلیت گفت

به گزارش ایرنا، در پیام تسلیت علی طیب نیا به حجت الاسلام والمسلمین حجازی آمده است: درگذشت پدر بزرگوارتان، ابوالشهیدین مرحوم حاج سید جواد حجازی در ماه حزن و اندوه شهادت سیدالشهداء(ع) موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

وی افزود: ایشان از مجاهدین مؤثر مبارزه با رژیم ستم‌شاهی بوده و در این راه، متحمل سختی‌های بسیار شدند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز منشأ خدمات ارزشمندی برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

طیب نیا تصریح کرد: حضور خالصانه و مجاهدانه ایشان در انجام و توسعه امور خیرخواهانه و خدمت‌رسانی گسترده به محرومان نیز از اقدامات مفید و مؤثری بود که از خود بر جای گذاشته و در اذهان مردم ماندگار خواهد شد.

وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی افزود: اینجانب ضمن عرض تسلیت به جنابعالی و والده‌ گرامی و اخوان محترم و همچنین مردم عزیز استان همدان، از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور، علو درجات و حشر با اولیاء الهی بویژه حضرت اباعبدالله(ع) و برای بازماندگان، دوستان و دوستداران آن مرحوم، صبر و شکیبایی خواستارم.

به گزارش ایرنا، حاج سید جواد حجازی پدر شهیدان سید جعفر و محمدباقر حجازی و از یاران دیرین امام(ره) و رهبری و مدیرعامل موسسه دارالایتام مهدیه روز جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ در ۹۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.علی طیب‌نیا

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا