کتاب و ادبیات

عالیه قوامی دبیر بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون شد

تهران – ایرنا – رئیس بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حاکمی، علی قوامی را به عنوان دبیر این دوره از جشنواره منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از کانون، فرهاد فلاح در این حکم به سوابق، دانش، تجربه، علاقه و علاقه عالیه قوامی به قصه گویی اشاره شده و به عنوان «دبیر بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه گویی» معرفی شده است.

فلاح در ادامه بیان کرد: جشنواره بین المللی قصه گویی بستری آموزشی برای کودکان و نوجوانان بر اساس ساختاری اصیل و تأثیرگذار است و به عنوان میراث فرهنگی ناملموس مسیر تکامل و رشد خود را طی می کند. «فرهنگ سازی و رواج جریان قصه گویی»، «ترویج فرهنگ قصه گویی در خانواده ها»، «تاکید بر تولید داستان های جدید متناسب با نیاز روز» و «افزایش دامنه مخاطبان جشنواره قصه گویی» هستند. سرفصل های پیش از بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه گویی.

رئیس بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون در اختتامیه حکم قوامی، تمامی ظرفیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گسترش مشارکت توده های مردمی، استفاده حداکثری و هدفمند از ظرفیت رسانه ها، تحول محتوا و ایجاد ابتکار و خلاقیت در بخش بین المللی در این جشنواره. درخواست کرده است

روند برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از پاییز 1403 آغاز و پس از طی مراحل استانی و منطقه ای، قسمت پایانی آن در اوایل زمستان برگزار می شود.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا