کتاب و ادبیات

عضویت در کتابخانه ملی ایران الکترونیکی شد+ فیلم

تهران- ایرنا- عضویت در کتابخانه ملی ایران با اتصال به پنجره واحد دولت هوشمند کاملاً الکترونیکی شد.

دریافت کردن
6 مگابایت

به گزارش ایرنا، از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با اتصال خدمات کتابخانه ملی ایران به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، تمامی افرادی که شرایط عضویت را دارند و همچنین اعضای سازمان ملی کتابخانه می تواند از خدمات پذیرش عضویت و تمدید آن به صورت کاملا الکترونیکی بهره مند شود.

بر اساس این گزارش، مراجعه کنندگان و کاربران کتابخانه ملی با اتصال به این پنجره واحد و تجمیع کلیه خدمات در «میز خدمت» می توانند به نحو مناسب و کارآمدتری از خدمات کتابخانه الکترونیکی بهره مند شوند.

تسهیل در فرآیند ورود کاربران به سیستم های چندگانه سازمانی یکی از اهداف استفاده از پورتال یکپارچه سازی خدمات است که با راه اندازی آن کلیه خدمات مورد نیاز سازمان و مشتریان اعم از پذیرش و تمدید عضویت، احراز هویت و استفاده از عضویت ارائه می شود. کارت ها را می توان به صورت الکترونیکی ساخت. اجرا خواهد شد.

کاربران می توانند از طریق درگاه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به نشانی مراجعه کنند nlai.ir و ورود به میز خدمت، ثبت نام و تمدید عضویت در کتابخانه ملی به صورت کاملا الکترونیکی.

عضویت در کتابخانه ملی ایران الکترونیکی شد + فیلم

در این سامانه مدرک تحصیلی، شماره همراه، آدرس محل سکونت کاربران واقعی هنگام ثبت نام به صورت آنلاین استعلام می شود و مراحل احراز هویت و ثبت نام انجام می شود.

با ارائه این سرویس، اعضا می توانند از طریق رمز عبور (QRcode) روی کارت الکترونیکی به کتابخانه ملی مراجعه کنند.

پنجره ملی خدمات دولت هوشمند یک پورتال ملی یکپارچه برای ارائه خدمات دولتی و عمومی به مردم است و هدف آن تسهیل در ارائه این خدمات به شهروندان است. به طوری که تنها با یک بار احراز هویت می توانید خدمات مورد نظر را دریافت کرده و یا وارد سیستم های مختلف ارائه دهندگان خدمات شوید.

بنابراین استفاده از شبکه کتابخانه ها، اسناد و کتابخانه دیجیتال و خدمات کامل کتابخانه ملی منوط به عضویت آن است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا