کتاب و ادبیات

فراخوان اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس برای مشارکت بخش خصوصی در تکمیل پروژه ها

شیراز- ایرنا- مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با اشاره به فراخوان مشارکت بخش خصوصی در تکمیل پروژه های کتابخانه ای استان، گفت: این بار فراخوان 10 طرح منتشر شد.

محمدحسین فیروزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساخت تمامی این پروژه ها آغاز شده و از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ادامه و تکمیل آنها استفاده می شود.

وی ادامه داد: 10 طرحی که این بار فراخوان داده شد با سرمایه گذاری خصوصی، خیرین یا شهرداری ها اجرا شده است که برای تکمیل آنها نیاز به همکاری سرمایه گذاران است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس اعلام کرد: سرمایه گذاران می توانند با مراجعه به دفتر فنی اداره کل کتابخانه های عمومی از پروژه ها مطلع شوند و با این سرمایه گذاری در بهره مندی بخشی از ساختمان این پروژه ها نقش آفرینی کنند.

فیروزی تصریح کرد: سرمایه گذاران می توانند در ساخت و تکمیل کتابخانه عمومی ایزدخشت آباده، باغ زاهدی فسا، سوریان بوانات، دهنو لامرد، کوهنجان سرستان، سلطان شهر خرامه، لایزنگان داراب، رونیز استهبان، مصیری رستم و نقاشی دیواری شاهنشاهی مشارکت کنند. راستی وراوی در شهرستان موهر.

وی گفت: در حال حاضر فارس 42 پروژه کتابخانه ای فعال دارد و 9 کتابخانه نیز در مرحله تجهیز هستند و به زودی به بهره برداری می رسند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا