موسیقی

فراخوان بخش غیررقابتی چهلمین جشنواره موسیقی فجر با موضوع«وفاق ملی» منتشر شد



به گزارش هنرآنلاین، فراخوان بخش غیر رقابتی چهلمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با موضوع «وحدت ملی» از سوی دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.

فراخوان بخش غیر رقابتی چهلمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با موضوع «وحدت ملی» بر اساس آیین نامه جشنواره و با هدف شناسایی، ظرفیت سازی و حمایت از فعالیت های خلاقانه هنرمندان و موسیقی تهیه و تنظیم شد. گروه های سراسر کشور با اولویت معیارهای هنری در هر شاخه موسیقی. است

تمامی گروه ها و هنرمندان فعال در زمینه اجرای صحنه ای در بخش هایی از جمله «دستگاه، کودک و نوجوان، بانوان، منطقه ای، کلاسیک غربی، تلفیقی و…» از اول آبان ماه تا 24 آذرماه سال جاری فرصت دارند. تماس اعلام شده با مراجعه به سایت ثبت نام جشنواره به نشانی www.fajrmusicfestival.com در سامانه بامک و یا ارائه حضوری آثار خود به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان استاد نجات اللهی، کوچه زندی، پلاک 11.

کمیته برگزاری جشنواره با انتشار این فراخوان از تمامی گروه ها، گروه ها، ارکسترها و هنرمندان موسیقی در زمینه اجرای صحنه دعوت می کند تا با مطالعه دقیق فراخوان و ارسال آثار و مستندات خود در برگزاری و پربارتر شدن این رویداد هنری مشارکت کنند.

چهلمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با موضوع «وحدت ملی» زیر نظر دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به همت انجمن موسیقی ایران به دبیری رضا مهدوی از 23 لغایت 29 بهمن ماه سال جاری در بخش رقابتی (جایزه باربد) و غیر رقابتی همزمان در تهران و سایر استان ها برگزار می شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، جایزه رساله و پایان نامه و نشست های پژوهشی برگزار می شود. از دیگر برنامه های این دوره از جشنواره است.

منبع: سایت خبری هنرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا