سیاست

فرمانده سپاه: مقاومت توانست در یمن، عراق، لبان و فلسطین تکثیر شود

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز چهارشنبه (۲۰ تیرماه) در آیین یادواره شهدای قرارگاه رمضان «۴۰ سال مجاهدت» گفت: به واسطه قرارگاه رمضان، هسته اولیه الگوی یک مقاومت مشترک بین دو ملت ایران و عراق در دو سرزمین ولی برای یک هدف شکل گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سعادت همه مسلمانان از درون میدان‌های جهاد و شهادت عبور می‌کند، افزود: مستکبران طلوع خورشید اسلام را نمی‌پسندند و اسلام را نمی‌توانند تحمل کنند. چرا که آزادی، کرامت انسان، باز کردن قل و زنجیر از پای مسلمانان و بیدار کردن آنها از گورستان جهل برای ستمکاران قابل تحمل نیست. هر جا که اسلام طلوع کند آنها شمشیر می‌کشند و متحد می‌شوند.

وی با بیان اینکه مرز جهاد آنجاست که مسلمانان در خطر قرار بگیرند، تصریح کرد: در آنجا ما ورود می‌کنیم. چرا که عمل ما در میدان بر اساس جغرافیای اعتقادی ما و جغرافیای سرزمینی است.

سرلشکر سلامی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: این عملیات نشان داد اگر شرایط اقتضا کند ما خودمان عمل می‌کنیم و شمشیر می‌کشیم. اینگونه نیست که بنشینیم فقط دیگران در جبهه مقاومت عمل کنند. بلکه آنها را حمایت می کنیم و اگر لازم باشد خودمان هم شمشیر می‌کشیم چرا که عزت مسلمانان بر هر چیز واجب تر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه صهیونیست‌ها از سوی یمن، عراق، لبنان، فلسطین و ایران در عملیات وعده صادق زیر آتش هستند گفت: این دل‌انگیزترین نمای وحدت مسلمانان است.

وی با بیان اینکه مقاومت توانست در یمن، عراق، لبنان و فلسطین تکثیر شود تاکید کرد: فرزند یمنی از کنار دریای سرخ راه را بر حامیان رژیم صهیونیستی بسته است و این غرورانگیز است.

سرلشکرسلامی با تاکید بر اینکه باید ایستاد و قد خم نکرد، یادآور شد: نباید کرنش و تسلیم شویم. چرا که مسلمان عزیز است و عزیز شکست ناپذیر و تسلیم ناپذیر است.

ادامه دارد…

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا