کتاب و ادبیات

فقط با چند کلیک شما هم لوازم‌التحریر فانتزی بسازید

تهران- ایرنا- بازار اشتراک و تماشای فیلم های آموزشی مرتبط با ساخت ساده لوازم التحریر فانتزی در منزل در آستانه سال تحصیلی جدید در فضای مجازی داغ شده است.

به گزارش ایرنا، همزمان با تب و تاب خانواده های ایرانی برای تامین تسهیلات و لوازم مورد نیاز دانش آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید، علاوه بر فعالیت تبلیغاتی برندهای معتبر در زمینه لوازم التحریر، بازار فروش لوازم التحریر تولید و به اشتراک گذاری فیلم آموزشی ساخت نوشت افزار خلاقانه با تجهیزات محدود داغ شده است.

برخی از هنرمندان فعال در حوزه صنایع دستی که در طول سال اقدام به تولید ویدئوهای مرتبط با صنایع دستی در منزل برای علاقه مندان می کنند، ایده های جذابی در زمینه طراحی و ساخت لوازم التحریر فانتزی نیز دارند که در قالب فیلم های آموزشی در فضای مجازی به اشتراک می گذارند. فضا

برای این کار عبارت “لوازم التحریر فانتزیآپارات را در سایت آپارات جستجو کنید تا مجموعه ای جذاب و متنوع از آموزش های مرتبط با این دستگاه ها داشته باشید.

طراحی و ساخت لوازم التحریر مانند دفتر، تقویم رومیزی، مداد، نشانگر رومیزی، خط کش و حتی کیف های فانتزی برای لوازم التحریر در این فیلم ها آموزش داده شده است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا