سیاست

فهرست و نشانی شعب اخذ رأی در سراسر کشور اعلام شد

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، ستاد انتخابات کشور برای اطلاع رسانی عمومی فهرست و نشانی شعب سراسر کشور برای اخذ رأی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران را اعلام کرد.

هموطنان گرامی و مخاطبان عزیز برای اطلاع از محل شعب اخذ رای اینجا کلیک کنند.

رأی گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه هشتم تیرماه در سراسر ایران اسلامی و ۳۴۴ شعبه اخذ رأی در خارج از کشور آغاز شده است.

اطلاعیه شماره ۱۰ ستاد انتخابات کشور

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۰ خطاب به اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی اعلام کرد: کلیه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد.

کلیه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد.

در این اطلاعیه ستاد انتخابات کشور که صبح جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ منتشر شد، آمده است: در استای اجرای ماده «۷۲» قانون انتخابات ریاست جمهوری به اطلاع اعضای محترم شعب ثبت نام و اخذ رأی می رساند ، کلیه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد . لذا در صورت مشاهده لازم است به سرعت امحاء شود همچنین اگر در طول زمان رأی گیری آثار تبلیغاتی از رأی دهندگان در شعبه باقی بماند، آنها را نیز امحاء کنند.

اطلاعیه شماره ۱۱ ستاد انتخابات کشور

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۱ اعلام کرد، کلیه شعب ثبت نام و اخذ رای در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز ( جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳) آماده اخذ آراء از تمامی واجدین شرایط هستند.

در این اطلاعیه ستاد انتخابات کشور که صبح جمعه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ منتشر شد، آمده است: نظر به آغاز فرایند اخذ رأی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به آگاهی هم میهنان عزیز می‌رساند، کلیه شعب ثبت‌نام و اخذ رأی در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح آماده اخذ رأی از تمامی واجدین شرایط (متولدین ۱۳۸۵/۴/۸ و قبل از آن) هستند.

همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی برای رأی‌دهندگان الزامی است و کلیه شعب ثبت‌نام و اخذ رأی در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح آماده اخذ رأی از تمامی واجدین شرایط (متولدین ۱۳۸۵/۴/۸ و قبل از آن) هستند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی برای رأی‌دهندگان الزامی است.

به گزارش ایرنا، در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، در اجرای اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری برای انتخاب نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه هشتم تیرماه در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از ایران برگزار می‌شود.

طبق اعلام وزارت کشور، ۱۰ خرداد، ثبت‌نام نامزدهای ریاست جمهوری آغاز شد و پس از طی مراحل قانونی در نهایت مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف چهار نامزد نهایی چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به شمار می‌روند.

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا