سیاست

فیلم| مشاور فرمانده سپاه: کنگره شهدا یک رمز است تا فرهنگ شهید به نسل جدید منتقل شود


دریافت
16 MB

سردار احمد ذوالقدر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: امروز بلندا و قله این یادواره ها و کنگره ها یاد شهدا را زنده نگاهداشته و هنر تالیف کتاب از عکس، فیلم خاطرات پدران و مادران و همسران و فرزندان و خانواده معزز شهدا یک اقدام چند ساله سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) بود.

کنگره و اجلاسیه بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان تهران در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، کنگره و اجلاسیه اصلی بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان تهران در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)روز پنج شنبه ۴مرداد با حضور فرماندهان لشکری کشوری ائمه جماعات استان تهران تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی ، استاندار تهران و فرمانداران شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

فیلم| مشاور فرمانده سپاه: کنگره شهدا یک رمز است تا فرهنگ شهید به نسل جدید منتقل شود

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: درست است این کنگره پایان تلاش‌های همه‌ دست اندرکاران برای شهدا است اما آغاز کار است به این دلیل که دست نوشته ها جمع آوری شود و مصاحبه ها اسناد و اقلام و آثار آنها باید به دست آید و با این کنگره ها باید به نسل جدید و به نسل نو این اهداف منتقل شود و امروز ما باید با این نشست ها و کنگره ها بتوانیم نسل جدیدی که آن دوران را ندیدند آشنا کنیم.

فیلم| مشاور فرمانده سپاه: کنگره شهدا یک رمز است تا فرهنگ شهید به نسل جدید منتقل شود

وی خاطرنشان کرد: این جمع بزرگ خانواده ۱۲ هزار شهید سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)استان تهران به دور ضریح امام خمینی (ره) جمع شدند و پیمان بستند که این راه ادامه دهند و قطعا که فرمانده این نهضت امام بزرگوار بود که راه اباعبدالله الحسین (ع) را که به فرموده او اسلام ناب محمدی را بنیان گذاشت.

سردار ذوالقدر در پایان افزود: من به فرمانده محترم سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)تبریک می گویم از این زیبایی کار و همه دست اندرکارانشان دست مریزاد می گویم و از این بابت خوشحالم که این نشان زیبایی که شما برافراشته بودید به هدف نشست.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا