سیاست

قالیباف شهادت ابراهیم عقیل را به سیدحسن نصرالله تبریک و تسلیت گفت 

به گزارش ایرنا، در بخشی از پیام محمدباقر قالیباف به سیدحسن نصرالله که عصر شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ انتشار یافته، آمده است: شهادت برادر مؤمن و مجاهد، از فرماندهان تأثیرگذار جبهۀ مقاومت لبنان، حاج ابراهیم عقیل و جمعی از هم‌رزمان ایشان را به جنابعالی و رزمندگان محور مقاومت، دولت و مردم شریف لبنان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: این اقدام مذبوحانه و تروریستی رژیم صهیونیستی، بار دیگر عجز و ناتوانی این رژیم جنایتکار را در رویارویی و مواجهه با رزمندگان شجاع و غیور جبهۀ مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان به اثبات رساند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ بی‌تردید، جبهۀ مقاومت لبنان تا پایان جنگ غزه و پیروزی نهایی ملت فلسطین مصمم‌تر از گذشته، از مردم مقاوم و ظلم‌ستیز فلسطین، حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

قالییاف ادامه داد: در پایان، یاد و خاطرۀ تمامی شهداء، رزمندگان و فرماندهان محور مقاومت اسلامی را گرامی می‌داریم و معتقدیم طبق وعدۀ الهی، إن‌شاءالله قدس و فلسطین آزاد خواهد شد و همۀ مجاهدان و امت اسلامی، در مسجدالاقصی نماز خواهند خواند.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت حمله کرد و یک ساختمان را هدف قرار داد که منجر به شهادت ۱۴ نفر از جمله حاج ابراهیم عقیل و زخمی شدن دهها نفر دیگر شد.

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا