اقتصادی

قیمت سکه و طلا بالا رفت اما حباب نداشت

نایب رئیس اسبق اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به افزایش نوسانات نرخ ارز و از سوی دیگر افزایش 47 دلاری قیمت جهانی طلا که منجر به افزایش قیمت سکه و افزایش قیمت آن شد. طلا در بازارهای داخلی، تاکید کرد که این افزایش به دلیل تغییر در پارامترهای موثر بوده است. ارزش سکه و طلا داشته است. زیرا حباب سکه نسبت به ابتدای هفته تغییری نکرده است.

به گزارش خبردون و به نقل از ایسنا؛ در هفته ای که گذشت با توجه به تحولات سیاسی جهان و مسائل داخلی، قیمت جهانی طلا ۴۷ دلار افزایش را تجربه کرد و به ۲۴۳۳ دلار در هر اونس طلا رسید.

نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: از سوی دیگر، نوسانات نرخ ارز داخلی به همراه افزایش 47 دلاری قیمت جهانی اونس طلا موجب شد تا قیمت سکه و طلا نسبت به ابتدا افزایش یابد. تو هفته.

این کارشناس بازار سکه و طلا اعلام کرد: هر قطعه سکه تمام طرح جدید نسبت به ابتدای هفته یک میلیون و 550 هزار تومان افزایش یافت و در آخرین معاملات روز گذشته (پنجشنبه) به 42 میلیون و 900 هزار تومان رسید. سکه طرح قدیم نیز در پایان هفته با یک میلیون تومان افزایش قیمت به 38 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است. در آخرین معاملات هفته، نیم سکه و ربع سکه نسبت به ابتدای هفته هر کدام ۷۵۰ هزار تومان افزایش را تجربه کردند و قیمت نیم سکه ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود. به ترتیب. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز در آخرین معاملات روز پنجشنبه با 300 هزار تومان افزایش قیمت نسبت به ابتدای هفته، هفت میلیون و 300 هزار تومان معامله شد.

وی افزود: هر مثقال طلای 17 عیار با 845 هزار تومان افزایش نسبت به ابتدای هفته به 15 میلیون و 465 هزار تومان رسید و هر گرم طلای 28 عیار نیز با 179 هزار تومان افزایش، هر گرم 3 میلیون و 570 هزار تومان رسید. اساس معاملات طلا بود.

کشتی آرای در پایان در خصوص آخرین وضعیت حباب سکه گفت: افزایش قیمت سکه و طلا بر اساس پارامترهای موثر (افزایش نرخ ارز و افزایش قیمت جهانی طلا) اتفاق افتاده و تنها هشت میلیون و 100 هزار تومان قیمت هر قطعه سکه حباب است. حباب سکه در این هفته تغییر چندانی نکرده و همچنان در محدوده 8.1 میلیون تومان قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا